Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ny i forummet.

Startet af Zoidret, 9. Juni 2013, kl. 21:50

Zoidret

Som titlen viser, så er jeg ny i forummet.
Har kigget rundt på siden rigtig mange gange som gæst. Men nu valgte jeg at lave en bruger herinde. :)
Jeg har en lille han ilder, lys standard. Har haft ham siden han var hvalp og han er 7 år nu. Han er min første og bestemt ikke min sidste.
Købte ham fra et par i Esbjerg. Han var ikke helt bide trænet, men han var lærenem. Så der var ingen problemer. :)
Min forlovede er også blevet blød i knæende overfor disse små tæppe-hajer.
Og vi har bestemt os for at næste gang, vil vi gerne anskaffe os to. Men fra en opdrætter denne gang.
Hvilket også er en af grundende til jeg lavede en bruger herinde, så jeg kan kigge på kommende parringer.


lille_jill


Zoidret


Kiddo

Jamen ja velkommen til :)
De er altså også gode til at gøre sig mega nuttede og kære de små totter :D jeg kan slet heller ikke stå for dem :D :fnis:
Your problem is you think your problem is your problem

AlisVolatPropiis


Shamua

#5
Velkommen herinde :)

Vh. Marianne

Zoidret

Citat fra: Kiddo Dato  9. Juni 2013, kl. 22:33
Jamen ja velkommen til :)
De er altså også gode til at gøre sig mega nuttede og kære de små totter :D jeg kan slet heller ikke stå for dem :D :fnis:
Nej, nemlig. :D
Ærgrer mig også at jeg kun købte én. Men det var jo mest ansvarligt at nøjes med en som starter.

Citat fra: Shamua Dato  9. Juni 2013, kl. 23:41
Velkommen herinde :)
Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  9. Juni 2013, kl. 23:21
Velkommen til :)
Tak til begge for velkomsten. :)

PiaLyng

Velkommen hid :D!
Og så skal du da vise din lille skønhed frem, vi elsker billeder :D

Ferretale

Hej og velkommen til  :)

Sølvsten


KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne


CMS

Velkommen herinde!

Jeg håber, du bliver rigtig glad for at være her :)
Mange hilsner Christina

Eliza

Velkommen til :) du må endelig smide en masse billeder ind af din tot :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

AlexZyrox

Velkommen til forummet :). Jeg er også ny herinde så det bliver godt :) :D.