Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Det måtte jo ske....

Startet af Tina med 2, 17. April 2009, kl. 11:22

Tina med 2

Efter en smule overtalelse er jeg så her.

Jeg er så heldig, at dele hjem med 2 absolut fantastiske, små personligheder. Den ene er Gaston (2004 ) og den anden er Annabella ( 2007 ). Vi bor i Randers.

Gaston startede tilværelsen som enebarn, men fik så rystet sin verden i 2007, da jeg valgte at udvide familien med hans lille niece.
Det holdt hårdt i 4-5 uger, men pludselig opstod der sympati. Idag er det ren idyl og jeg kan more mig meget over at se på de 2 tosser sammen.

Gaston, kaldet Gasse,  er en kastrerert han. Han må være den rareste dreng der findes. Og muligvis den dovneste :zz: Han er lidt godt i stand og nyder at ligge og dase. Især hvis han kan få masseret sin lille vom samtidig.

Annabella, i daglig tale Bella, er mit lille dampbarn. En steriliseret hun med krudt i måsen :) Hun er konstant i hælene på en og "angriber" gerne, hvis man skulle blive for stille. Hvor Gasse oftest ser lidt søvnig ud, er Bellas øjne altid store og fulde af spilopper. Man kan næsten se, hvordan den lille hjerne udtænker nye narrestreger :fnis:

Jeg glæder mig til at vise en masse billeder af disse 2 pragtfulde eksistenser herinde..

Bawa

velkommen til :D
glæder mig til at se dine to basser!

Soelberg`s SUN ferret


DarkGirl


Amazing Ferret


lille_jill


Julie