Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

ilder

Startet af mørum, 7. Maj 2009, kl. 18:01

mørum

 :dans:som i kan se er jeg ny her ,, jeg få min ilder i næste uge glæder mig bare helt vildt  <3 har haft en før men den blev kun et halv år :'( men glæder mig til at få  ham smiler

lille_jill

Tillykke med det :)
Hvad skete der med din gamle ilder?

Bawa

velkommen til :) ..

Peewit

Velkommen til og rigtig meget tillykke. :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Soelberg`s SUN ferret


Julie


DarkGirl

Velkommen til, og tillykke med din nye ilder. :D

mørum

¨mange tak til alle :. han blev aflivet, der han hade spist noget det satte sig fast i sine lunger han blev operaeret 3 gange inden for 3 uger , og han var meeget syg og de kunne ik rede ham snøft ,, har fået min lille dreng han er  bare sød ,, har  lidt sværet ved at finde rundt her inde smiler men det kommer vel... må jeg lægge aviser i bunden af hans bur --

Namilla

Nej, det er ikke nogen god ide, at lægge aviser i bunden... du skal have en bakke til ham... med kattegrus... ellers lærer han jo aldrig, hvor han må skide og hvor han ikke må...

RockaHulla


pernille

 jeg har prøvet med kattegrus, men det lejer de bare med. for mig var aviser løsningen. men de "pøller" også kun i det ene hjørne.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: pernille Dato  6. August 2009, kl. 17:34
jeg har prøvet med kattegrus, men det lejer de bare med. for mig var aviser løsningen. men de "pøller" også kun i det ene hjørne.
hmm en af mine elsker også og rode rundt i det når jeg ar skiftet alt gruset ud, men ligeså snart der er en der har lavet i den eller hvis jeg lægger en enkelt pølle op i når jeg har skiftet gruset gider de ikke og rode rundt i det længere..