Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

vacciner hvilke er for tiden

Startet af tzari, 19. Juli 2012, kl. 05:50

tzari

Min dyrlæge har lidt svært ved at finde rundt i ilder vaccinerne og snakker om der er kommet restraktioner på dem så de er dyrere og mere besværlige. Hvillke vacciner findes til ilder i år(veksler jo lidt fra år til år suk)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Barky

Så vidt jeg ved er det stadig Febrivac Dist. Der har ikke været den helt store udskiftning i nogen år.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Stephanie

Jeg har ikke hørt at der skulle være nogle restriktioner. Det eneste der har været for nyligt er at det har været svært at få vaccinen hjem fra fabrikken, så ingen dyrlæger kunne få den hjem. Men det er kan de igen nu.

Så det er stadig den samme vaccine der bruges som der har været brugt i nogle år nu

Shamua

Jeg tager afsted til vaccinationer om lidt, og der har heller ikke været nogle problemer. Det er bare den sædvanlige og den er ikke dyrer end den plejer at være :)

Vh. Marianne

Eliza

Jeg fik mine fem vaccineret igår med den almindelige vaccine Febrivac dist som man har brugt de sidste fem år jeg har været i miljøet.

Den var ikke dyrer men der var godt nok lidt bøvl med at dyrlægen ikke kunne få nok hjem og så valgte hun at dem der skulle udstille havde fortrinsret, hvilket jeg synes er helt fair.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

tzari

tak for det så er det ikke kun min dyrlæge der havde lidt svært ved at få fat i dem. Men hører lidt forskellige dyrlæger af  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.