Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Blå mærker efter operation?

Startet af lille_jill, 21. Oktober 2012, kl. 17:49

FerretParadise

Jeg forstår ikke noget af alt dette her, og kan ikke gætte mig frem til hvad søren der er for noget på hendes mave.
Jeg håber virkelig, at Alison finder ud af, hvorfor hun ser sådan ud, så vi alle kan lære af det.
Ann Hillerslev.

lille_jill

Hvis der er nogen som er på udenlandske ilderfora eller får snakket med nogen ilderejere fra andre lande, så skal i være velkomne til at spørge ad, som de har oplevet noget lignende :)

Eliza

dejligt at høre hun er i bedring, men det er godt nok noget mystisk noget  :S kan hun have fået et sår fra noget andet end et bid der ville kunne have gjort det? håber i undgår en operation og det bare vil hele af sig selv nu.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Mosegrisen

Åh nej da hvor er det modbydeligt og hvor ser det herrens ud! Kæmpe kram og god bedring herfra! <3

lille_jill

Citat fra: Eliza Dato 25. Oktober 2012, kl. 11:03
dejligt at høre hun er i bedring, men det er godt nok noget mystisk noget  :S kan hun have fået et sår fra noget andet end et bid der ville kunne have gjort det? håber i undgår en operation og det bare vil hele af sig selv nu.

Blev spurgt om hun kunne være blevet stukket af en bi. Men kan ikke helt se hvornår det skulle være sket..

mette11

CitatBlev spurgt om hun kunne være blevet stukket af en bi. Men kan ikke helt se hvornår det skulle være sket..
Nu siger jeg ikke at alle ildere reagere ens, men jeg har lige haft en som faktisk var blevet stukket af en hveps (måske er der også forskel på bi- og hvepsestik) og hun fik en allergisk reaktion på det, men det så slet ikke sådan ud - hun blev knaldrød og hævede op og lignede noget der var løgn. Men efter behandling var hun normal at se på næste dag.

Jeg håber virkelig at i finder en forklaring på hvad der er sket og hun kommer sig helt over det, men det er godt nok mærkeligt.

Volmer

Åhh hvor er det dejligt at hun er i bedring   :dans:
Jeg har ikke set nogen bier eller hvepse hos mig overhovedet, men det er jo også underligt at det er kommet så pludseligt. Der har jo ikke været noget med hende  :S

Du må altså lige sige til hvis chucky savner sin kurv, så kommer jeg med den, Fenris passer ellers godt på den  :D

lille_jill

Amina virkede ellers lidt friskere i dag. I det mindste var hun ikke så handicappet som i går, hvor hun skreg hele vejen i bilen fra min mor og hjem til min venindes lejlighed, bare fordi Chucky virkeligt gerne ville putte med hende i hængekøjen. Da vi kom frem og jeg åbnede kassen, var hun faldet ud af køjen og lå på ryggen foran lågen helt ude af stand til at rykke sig  :( Men såret var bare virkeligt slemt her til morgen, så Alison tog hende ind til operation. 1/3 af det døde væv er fjernet, men oprådet er så stort, at det har været umuligt at fjerne alt. Hun bliver der som minimum til i morgen, fordi forbindingerne skal skiftes og såret skal tilses.

Der er blevet taget en test, så håber der kan komme lidt mere klarhed over, hvad der er galt med hende.

Sølvsten

Jeg har simpelthen så ondt af jer. Jeg håber inderligt hun snart bliver frisk.

Miliah

Åhh jeg håber snart i finder ud af hvad der er galt og at hun bliver helt rask igen.

CMS

Jeg har ubeskrivelig ondt af dig, Jill (og selvfølgelig også af Amina)! Det er ganske skrækkeligt..
Mange hilsner Christina

mette11

Det lyder sgu ikke godt  :( - håber det bedste for hende. I det mindste er hun i gode hænder og det er meget værd. Håber også at i kan få nogle svar på hvad f... der er gået galt med hende, for det er godt nok underligt efter min mening.

Lena og Peter

Hvor er det bare rigtig kedeligt.. Håber altså snart at det kommer til at gå bedre..

Shamua

Kan det være fra varmepuden, som hun formentlig har ligget på, på maven under operationen.. Hanne fandt det her link på ilderforum, og det ligner lidt  :S

http://www.ilderforum.dk/forum/viewtopic.php?f=9&t=3917&hilit=br%C3%A6ndm%C3%A6rke

Vh. Marianne

Anne

Men var det ikke en betændelse? kan et brændemærke gøre det? jeg kan faktisk godt huske tråden nu du hiver den op, men af samme grund ligger man jo heller aldrig en patient på en varmepude uden noget imellem, ligesom man heller ikke må lægge is direkte på pga risikoen for forfrysingerne.

Jeg tænker bare.. hvis det kunne gøre det, så ville det jo være en mulig forklaring, men det virker også mærkeligt at en så erfaren son alison skulle lave så stor en fejl...?