Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Når kræet sover..

Startet af lille_jill, 1. August 2009, kl. 18:36

Pipvig

Mange tak Bawa :-)

Bare stikkesting ved siden af hinanden Jill... (jeg har ikke noget liv :lol:)

lille_jill

Uha.. jeg kan ikke stikkesting. Måske skulle vi lave en kreativ ilderdag og så kunne vi lære hinanden at lave underlige ilderting? Altså med ildere også..

Pipvig

Jeg er frisk... Jeg er helt tom for ideer hvad jeg kan lave til deres bur... Jeg kan kun komme i tanke om hængekøjer... :lol:

Jeg tog lige et kig på det du allerede har lavet... Du har lavet stikkesting... Dit I er stikkesting... Jeg har bare lavet det på stof istedet for på lærredsstof. Det er ret nemt. Jeg vidste heller ikke hvordan før igår, havde bare ideen. :-)

lille_jill

Åhh ja, det er self. stikkesting.
Nå, men hvis er frisk på sådan et træf, så må vi lige snakkes ved om det..

Pipvig


lille_jill

Update (undskyld kvaliteten! er på ferie, så bruger webcam)


Black Diamond

Og så sidder man her og bebrejder sig selv man ikke har tiden til at lave sådan noget mere :-$  Jeg var ellers ret god til det engang :lol:

Bawa

hold da op jill .. det bliver bedre og bedre!  :ja:

Pipvig


Line

har også overvejet at prøve  :lol:

lille_jill

Endnu en update:



Starter også i skole snart, så skal lige blive færdig først.

Bawa

nu mangler den bare sine øre  :D flot jill .. !!!

Anne

Det er sindsgt flot.
Sådan en ønsker jeg mig Jill. Du skal huske at give mig gaver når nu du er på hvalpeliste :lol: Det skader ikke at fedte!

lille_jill

Citat fra: Anne Dato 17. August 2009, kl. 22:21
Det er sindsgt flot.
Sådan en ønsker jeg mig Jill. Du skal huske at give mig gaver når nu du er på hvalpeliste :lol: Det skader ikke at fedte!

Kan du så garantere albino'er?  ;)

lille_jill

Så er der kun ørerne og 2 farver i toppen tilbage: