Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Grim tråden

Startet af Black Diamond, 20. August 2009, kl. 23:27

Black Diamond

Her er tråden vi mangler på ferretopia!!! Jeg ville lave en tråd som er tyv stjålet fra Ilderklikken :-$
Her gælder det om at ligge det værste billeder ud af os selv og vores venner. Og jeg er selvom jeg ikke kan lide det, virkelig grim på foto..så jeg starter og ligger nogle virkelig grimme billeder ud af mig selv.. og som bonus af min søde veninde pipvig.. som var så sød at give mig lov muhahaha :fnis:

Først min søde mor der skulle tage billeder af mig (uden sminke :o) og mine dengang 4 kæledyr.. som sjovt nok er de smukkeste af dem på de her billeder..



Grimt , men det her er MEGET VÆRRE.. :X



Og min lille bonus.. Pipvig  :fnis:





Findes der andre grimme brugere på dette forum???? Vis frem :dans:

PiaLyng

Jeg har så valgt at også at ofre nogen fra min familie - så har jeg jo lidt en undskyldning for hvordan jeg ser ud :fnis:!

Kbh med min gamle klasse i 2008 - fra venstre: Mig, Louise/Polle og Michelle :-$


Kbh lige før Landskamp Dk mod spanien: Cecilie M. og mig med flaget i hele ansigtet


I lørdags på Jensens Fiskeresturante i sæby - fødselsdag for min mor! Set fra "venstre": Mig, steffen (min kæreste) og min storebror.


Mors fødselsdag i lørdags - jeg er.. grim!


Mig i tirsdags på stranden - Felix og jeg i blæsvejr.


Uge 28 2008 hvor jeg var nattevagt på en skole med min Bedsteveninde - Vi flettede hår og spillede luftguitar - og ja. legede med disse satans workier! (undskyld vandmærket, men har dem ikke på min computer!)



En af de første gange jeg var sammen med min bedsteveninde.


Min mor

Min Bror

Min kæreste


Ehm  :-$ Der er flere vis det er?

Pipvig


PiaLyng

det skal lige siges at det første med "ARTO" i hjørnet er min kære veninde som.. ehm? Jeg ved ikke hvad hun laver :-$

Pipvig

yes yes...
Historien bag de her skønne billeder...

Jeg var så kvik at give ungerne lov til at male mig i hovedet lige så tosset de havde lyst til...
Og ja... så kommer man til at se sådan her ud... *ggg*




Det her billede er bare så usigeligt dårligt *gg*


PiaLyng

Jeg sad lige og kiggede nogen billeder igennem - og hvordan kan en tur til kbh gå SÅ MEGET GALT?! -kæft der nærmest ikke andet end grimme billeder af mig  :P Heldigt er der også af nogen veninder :-$

På vej til kbh med klassen - tror endda der er film af jeg sover :X

Ehm... mig?

Ankommet til hallen hvor vi skulle sove. Fra venstre: Sidsel, Mig, Thea og Michelle

Kamp i parken. set fra venstre: Thea, Michelle og Mig!


Økullern slog over mig og sådan så min tur ud på vej hjem.




Økullern slog også min veninde Michelle


Ganske normal hver dag :-D!






PiaLyng

OG jeg tror/håber at dette er de sidste billeder jeg kan sætte ind i den her tråd her :-$! Men nu kan vivian jo ikke klage over jeg ikke er et aktivt medlem :P

Gammelt billed hvor jeg vist også er i KBH med klassen (mener det i 8 klasse
Set fra venstre: Mig og Louise/polle<3

Hvor min yndlings lærer plantede sig ved siden af mig og Michelle mobbede og jeg grinede voldsomt!


Sidste skoledag ville jeg være en lyserød kat med nederdel (ligesom hello kitty8) ) Yes.. Da kostumet var færdigt

Og så på dagen hvor min bedsteveninde var gået kold og brugte mig som hovedpude :fnis:

-fuldstændig ædru eller noget :-$

Og så to af mine gamle klassekammerater (og bedstevenner deri)
Mark og Michelle som virkelig er modsætninge og Mark var virkelig trææææls! :P


Pipvig

 :lol: :lol: Dine billeder styrer totalt Pia

PiaLyng

Citat fra: Pipvig Dato 21. August 2009, kl. 00:50
:lol: :lol: Dine billeder styrer totalt Pia

Jeg ved ikke om det er godt eller dårligt nu hvor det er en "grim-tråd"  :lol:

Peewit

PiaLyng: Totalt OT, men har du gået på Aalbæk skole? Er nemlig ret som at så sikker på at vi har haft samme lærer...!

Og nice billeder by the way..!
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

tzari

 :lol: :fnis: Ej hvor er de gode  :fnis: :lol:

Pia du er da altid HYBER aktiv  :P
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Black Diamond

Er der ikke nogle flere der skal være med ?  :P

Her er et jeg lige fandt.. Mig og mine "smukke" børn.. Fra venstre Nadia, Mig , Kelly


PiaLyng

Citat fra: Peewit Dato 21. August 2009, kl. 09:45
PiaLyng: Totalt OT, men har du gået på Aalbæk skole? Er nemlig ret som at så sikker på at vi har haft samme lærer...!

Og nice billeder by the way..!

Ja jeg gik på Aalbæk skole :-D! Det Preben ham jeg sidder ved siden af - totalt yndlingslærer!
Citat fra: tzari Dato 21. August 2009, kl. 12:27
:lol: :fnis: Ej hvor er de gode  :fnis: :lol:

Pia du er da altid HYBER aktiv  :P

Neeeeej jeg er da ej :nej: ;)

Peewit

Citat fra: PiaLyng Dato 21. August 2009, kl. 13:59
Citat fra: Peewit Dato 21. August 2009, kl. 09:45
PiaLyng: Totalt OT, men har du gået på Aalbæk skole? Er nemlig ret som at så sikker på at vi har haft samme lærer...!

Og nice billeder by the way..!

Ja jeg gik på Aalbæk skole :-D! Det Preben ham jeg sidder ved siden af - totalt yndlingslærer

Jahh... Han er super nice..  :) Hvor er det sært, vi har gået på samme skole...! :fnis:
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Bawa

HAHAHA genial tråd :D
og mega geniale billeder pia :D

skal nok lige se om jeg kan finde nogen når min computer er blevet lavet :D hehe.
(og det er jeg ret så sikker på at jeg kan. puha).