Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Forbryder album

Startet af FerretParadise, 20. December 2009, kl. 13:04

FerretParadise

Vi har her i hjemmet fanget 3 forbrydere. De var godt igang med at stjæle oksestruber og legetøj. Efter en lang afhøring, med Luna som en hård "betjent", opgav banditterne det hele, de ville dog ikke indrømme tyveri, men gerne indbrud. De blev fremstille for lukkede døre, da de ikke ville indrømme, blev det en domsmandssag. Zefyr var dommer, og lægdommere var Jezebel og Juana. Luna var anklager, og Cyrill var forsvarer.
Det tog ikke lang tid før der var en afgørelse, og dommen blev hård:

Thi kendes for ret:

"Livstid hos FerretParadise"

Forbryderne:


Ann Hillerslev.

cibatuchsi

hvor er de blevet gode ann.....

FerretParadise

Tak.
Det sagde jeg også til min mor, for det er hende der har lavet dem. 8)
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

lækkert med en mor der kan strikke:)
og som gider strikke for en

holmer

De er rigtig flotte.... Gad godt se hvordan de ville komme til at se ud hvis jeg strikkede en. Haha

cibatuchsi

Citat fra: holmer Dato 20. December 2009, kl. 13:14
De er rigtig flotte.... Gad godt se hvordan de ville komme til at se ud hvis jeg strikkede en. Haha
jamen lad oz lade det kommen an på en prøve...:)

FerretParadise

Ja min mor er sød. :)

Jeg tror egentlig de 3 banditter var glade for deres dom, de kom da ind i varmen, til et sted hvor der er masser af ildermad, legetøj og bløde sovepladser. Dog må de måske finde sig i, at blive bidt i.
Ann Hillerslev.

holmer

Hmm... Kan ikke engang strikke ligeud.  :P

cibatuchsi

Citat fra: FerretParadise Dato 20. December 2009, kl. 13:17
Ja min mor er sød. :)

Jeg tror egentlig de 3 banditter var glade for deres dom, de kom da ind i varmen, til et sted hvor der er masser af ildermad, legetøj og bløde sovepladser. Dog må de måske finde sig i, at blive bidt i.
ja men man kan jo kun bebejde dem selv for det.... sådan nogen små banditter;)

holmer

Hvem syntes jeg skal prøve at strikke en ilder?? Haha

cibatuchsi



ilderhjemmet

guuud,hvor er de søde de små forbrydere, kan de ikk' lige komme forbi os og få livstid????
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Julie


Shamua

ej hvor er de flotte :) er helt forelsket  dem :)

Vh. Marianne