Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Mine armbånd

Startet af FerretParadise, 8. Marts 2010, kl. 17:55

FerretParadise

Jeg har jo været lidt kreativ idag, og lavet et par armbånd.
Den anden dag lavede jeg også et, og jeg har så lige taget et par billeder af alle 3.

Det er første gang i mit liv, at jeg prøver at lave "pige-ting".

Armbånd 1:


Armbånd 2:



Armbånd 3:

Ann Hillerslev.

cibatuchsi

gud hvor er de bare flotte. jeg er selv igang med et(startede for snart 1 år siden)  men ja lige der kan jeg ski ikk følge med....griner   jeg vælger dog at sige at vejledningen der fulgte med er noget ged...gg

mette11

Det må du da gøre noget mere!! De er virkelig flotte  :dans:...de første par knyttede armbånd jeg lavede har jeg for længst klippet i stykker igen, for det var sgu for pinligt at vise dem frem!!  >:| Sig til hvis du vil have tips til hvor man køber ting til sådanne nogen billigst!!

Citatjeg vælger dog at sige at vejledningen der fulgte med er noget ged
Hvis det er dig nogen trøst, så blev jeg hysterisk og smed flere vejledninger ud og opgav flere gange før jeg fandt ud af det!! Det er slet ikke så svært, men at læse nogle af de vejledninger jeg har haft fingrene i, var for svært!!  :'(

Julie

De er godt nok flotte. Jeg gad godt jeg havde tiden til noget ligeså kreativt

Katrine

ej hvor er de seje, især det første, hvordan har du lavet det, fortæl fortæl.
Sådan nogle vil jeg også lave, selvom jeg bare slet ikke er kreativ
Ildere: Loppen & Bamse

FerretParadise

Jeg har købt tingene i Panduro ved Nørreport, det er jo dejlig tæt på. ;)

Og tak for rosen. :)
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

Citat fra: mette11 Dato  8. Marts 2010, kl. 18:03
Det må du da gøre noget mere!! De er virkelig flotte  :dans:...de første par knyttede armbånd jeg lavede har jeg for længst klippet i stykker igen, for det var sgu for pinligt at vise dem frem!!  >:| Sig til hvis du vil have tips til hvor man køber ting til sådanne nogen billigst!!

Citatjeg vælger dog at sige at vejledningen der fulgte med er noget ged
Hvis det er dig nogen trøst, så blev jeg hysterisk og smed flere vejledninger ud og opgav flere gange før jeg fandt ud af det!! Det er slet ikke så svært, men at læse nogle af de vejledninger jeg har haft fingrene i, var for svært!!  :'(
er glad for det ikk kun er mig....griner
jeg har det meget nemmere ved at se tingene blive lavet i stedet for at følge et stykke papir

Eliza

Hvor er de super lækre.. er især vild med med armbånd nr 3  :dans:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

ej de er vildt flotte... hmm

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hooold da på nogle fine armbånd! er helt vild med armbånd 3!!!

KariN

De er bare super fede :D Jeg ville ønske jeg kunne finde ud af den slags, eller ja bare havde tålmodighed til at sidde og lave det :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

De er godt nok flotte!

Stubba

Ej, hvor er de flotte.

hvad er det første armbånd lavet af? :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

FerretParadise

Citat fra: Rofus Dato  9. Marts 2010, kl. 11:06
Ej, hvor er de flotte.

hvad er det første armbånd lavet af? :)
Det første er lavet af en hul gummitråd.
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Jeg synes bare de er så fede :D og synes det er super fedt du prøver nye ting og morer dig med det :D  <3