Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hvor mange gemmer maven på?

Startet af Malene, 7. Februar 2011, kl. 22:13

Malene

Jeg tog lige hurtigt et par billeder af Godis gravide kæreste. Hun er ikke så stor som mange af mine andre hunner har været, men hun har alligevel fået en fin mave :)
Hvis hun blev gravid den dag jeg så hende blive parret, så skulle hun føde på onsdag +/-

Hvor mange unger vil I gætte på at der er i mavsen? :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

AlisVolatPropiis


Julie

#2
1.321.892.312.432.432.556.099 og en halv grapefrugt :D

Anne

jeg er med julie, bortset fra at jeg tror mere på 3/4 lime

Malene

Julie og Anne > Arrrh, det er vist ikke helt realistisk :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Julie


Stephanie


cibatuchsi


Masa


lille_jill

Ej, hvor sjovt. Mine mus vokser ud til siden, når de bliver drægtige. Hvorfor sætter din sit på maven? Det ser da meget pænere ud end sådan en firkantet mus.

Malene

AlisVolatPropiis og cibatuchsi > Gode bud. Jeg gætter selv på 7. Men jeg håber at det bare er mig der er lidt pessimistisk efter jeg ikke har fået bebser siden november (hvis vi ser bort fra de 4 kuld jeg lige har fået på 1,5 døgn) :P

Julie > Men så kan du lade være med at "lege med", hvis du ikke gider. Det er der vel ingen der tvinger dig til ;)

lille_jill > Det gør alm. mus også, men de billeder viser det ikke så godt. Jeg vil dog ikke sige at de kommer til at se firkantede ud.. Nærmere pæreformede :P Det ligner at de har slugt en lille bold.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

lille_jill

Ihh, jeg ville gerne tage et billede, men tror at hun har født i mellemtiden. Der kommer iværtfald små lyde fra kokosnødden :)

Jeg tror at du får et sted mellem 5 og 7.

SaraJ


Malene

#14
lille_jill > Hvis der kommer "bebse-lyde" ja så har damen nok født :P og weee til bebser :D
Jeg kan prøve at tage nogle nye billeder i morgen (også ovenfra), hvis jeg husker det og jeg får lov af den kommende mor.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.