Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Moster (igen)

Startet af Namilla, 4. April 2009, kl. 17:51

Namilla

Klokken 4.43 i nat ringede min telefon... min veninde havde fået veer, og modsat de sidste par dage, var de ikke gået i sig selv, men tiltaget i styrke... Jeg stormede op og i bad, men blev så ringet op igen... de var kommet ind på sygehuset...de mente at der godt kunne gå nogle timer, så min veninde syntes godt jeg kunne gå i seng igen...
Klokken 6.53 ringede min venindes mand, at vandet var gået, og at jeg skulle komme ind på sygehuset...
Jeg var på fødeafdelingen 7.15, men der havde lille Lina været dansk statsborger i 8 minutter...
Så desværre nåede jeg ikke at være med ved fødslen, men at sige velkommen til verden, til så nyt et barn, er fantastisk...

Mor og barn


Min veninde ringer hjem og fortæller storebror at han har fået en lillesøster (han er knap 3 år, og forstod det vist ikke helt)


Måles, k-vitamin-indsprøjtning osv er ikke sjovt! (lungerne fejler ingenting!)...den underlige benstilling skyldes at hun vendte forkert og blev født ved sædefødsel


Så fin og ny...

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Namilla


Julie

aaaw.. hun er godt nok fin! tillykke :D

Bawa


Emmadyhr

Suk hvor er de dejlige de billeder..Tillykke mange gange :)

DarkGirl


PiaLyng

Stort tillykke til jer alle  :D

Namilla

Mange tak... det var bare så stort at være med helt fra starten... sad i øvrigt også lige med hende 5 minutter mens min veninde var på toilettet... min lyst til selv at få et barn er bare blevet endnu større nu!
Nå ja... hun er 49 cm (måske lidt længere, det var svært at "rette hende ud") og vejede 3190 gram... så hun er en bette en...men hvis hun havde været større, så havde min veninde nok ikke fået lov at føde normalt, fordi hun jo vendte forkert...så det var "held i uheld"...

Emmadyhr

Jeg får sq også helt lyst til at få en til når jeg ser små nyfødte sådan her :-$ <3. Uha det er sådan en dejlig tid..