Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Cyrill har fødselsdag.

Startet af FerretParadise, 21. April 2010, kl. 08:09

FerretParadise

Søde venlig og kærlige Cyrillemussemand.

Idag fylder du 3 år, tænk at tiden går så hurtigt, jeg synes ikke det er ret lang tid siden, at jeg hentede dig hjem fra Tyskland.
Du er så mild og god, og er venner med alle her hjemme. Aldrig er der ballade med dig, du er virkelig sådan en dejlig dreng.
Madmor elsker dig rigtig højt, og jeg håber at jeg kan give dig en rigtig dejlig dag.
Selvom du kun er 3 år, så er du alligevel bedstefar. Dine første hvalpe blev 2 år for kort tid siden, og snart bliver dine børnebørn 1 år. Ja som tiden god går.

Her er du bare 8 uger gammel, billedet er taget inden jeg fik dig hjem:


Du ser bare så skøn ud på det billede, lige til at putte i lommen.

Her er du så en voksen dreng, men stadig lige vidunderlig:


Nu er du jo blevet en stor voksen dreng, en rigtig legeonkel når her kommer hvalpe. Godt at du er så sød ved hvalpe, det betyder meget for de små, at de har en voksen at lege med. Også når der kommer hvalpe hjem udefra, så er du der altid til at tage imod dem, lege med dem, og putte med dem når de bliver trætte.

Elskede søde Mussemand, jeg håber at du får et langt og godt liv, og at vi sammen kan nyde det mange år endnu.

Også mange tillykker til brormand Cosmo, må du også få en rigtig dejlig dag. <3
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Stort grattis till den stora killen :D Svårt att tänka sig att de faktiskt har varit så små!

Sølvsten

Rigtig  <3 lig til lykke med fødselsdagen Cyrill

lussingen

Åhhhh der er den søde cyrill jo <3 Du ønskes et kæmpe stort tillykke med din fødselsdag Cyrill. Vi håber du får en rigtig dejlig dag sammen med dine venner og din madmor. At du er venlig og mild vil jeg gerne skrive under på. Når du står foran ens fødder og kigger op på en, så kan man jo ikke lade være med at tage dig op og nusse dig, du er bare for dejlig. <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Tillykke med dagen farmand :D Håber du får en rigtig dejlig dag :)
Båt båt Cassiopeia

Stort Tillykke smukke Cyrille-mussemand :D Du er noget helt særligt og jeg ved at du rigtig vil blive forkælet og hygget om af din madmor :D Du er en skøn dreng med det dejligste temperament og de smukkeste øjne <3
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Stort tillykke med dagen Cyrille!!! :D Jeg er sikker på at madmor og pigerne vil forkæle dig idag som du fortjener det. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua


Vh. Marianne

Eliza

Tillykke med føsdagen bedstefar  :gave:
Båt og Nap
Envy
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne


AlisVolatPropiis

Cyrill dann haben wir Geburtstag! viele Male Glückwünsche an UNS!!!
Erinnerst du dich noch an unsere Muttersprache?
Lebensmittel mom  :lol: sprecht manchmal deutsch zu mir, aber verdammt slecht. Hast du ein gutes Geschenk gekriegt? Meine Mutter hat mir versprochen, ein schönes Geschenk aus Amerika Land, wie ich mir gewunscht hat, aber ich werde es noch nicht bekommen, weil es bei Tante Mette liegt, aber bald.
-Mama sagt, sie würde gerne einen Kuchen für uns eines Tages machen!!! :D

Ich liebe dich vielmals :P Dein bruder Cosmo..

FerretParadise

#10
Mein Bruder Cosmos.
Ja, wir haben heute Geburtstag, den gesamten 3 Jahren haben wir heute sind.
Ich erinnere mich noch ein wenig von unserem Muttersprache aber nur sprechen, wenn ich mit dir bin. Die Mädchen hier zu Hause, sagt, dass sie nun Dänisch, und wird nicht Deutsch sprechen zu mir. Stupid Girls.
Ich möchte auf Tour gewesen heute, im Wald, aber es ist dumm Wetter.
Ich habe kein Geschenk erhalten, aber ein schönes Ei und Küsse von meinen Dosenöffner.
Hoffe Ihr kommt Dosenöffner und macht Kuchen für uns bald wieder.

Ich liebe dich mein Bruder.

Cyrill
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Dass hört sich aber auch ganz gut an...und ich will mit "lebensmittel"mutter sprechen...dann feiert wir unsere tag wie wir es verdient hat :D
Kannst du nicht die mädels wieder zurück liefern? o.O

<3

FerretParadise

#12
Das Mädchen würde ich nicht. Sie sind meine kleinen Lieblinge.
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Snyd.....alt jeg har er en gammel sur tæve og to røvunger der hele tiden vil sutte på mine ører...! :lol:

FerretParadise

Du måske låne en af mine? Jeg har 3 kærester.
Ann Hillerslev.