Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Randers Dyrehospital

Startet af Amazing Ferret, 3. April 2011, kl. 23:49

Amazing Ferret

http://www.randersdyrehospital.dk/

Kavalerivej 1
8930 Randers NØ

Jeg kan varmt anbefale denne klinik  :)

Carl Ole er den der har mest styr på ildere og han er rigtig god til at forklare tingene

Lone er rigtig sød og imødekommende og er hun ikke helt sikker på tingene, så spørger hun altid Carl Ole til råds

Hver år fra 1 feb til 1 maj har de et tilbud på sterilisation og kastration af katte og ildere - prisen for en sterilisation er vist på 1125 kr og en kastration ligger på 7-800 kr (mener jeg)


Shamua

#1
Ja prisen er helt sikkert 1125 for sterilisation :)

Og jeg kan så sige at hvis man tilfældigvis har en der skal have et implantat samtidig, er prisen lige knap 2000 for det hele i den periode :) Og ja derudover er de gode og ilderkyndige rare og imødekommende som Amazing Ferret skriver. Og de elsker ildere :fnis:

Vh. Marianne

Eliza

Det er da ikke billigt at få det samtidig så, for jeg giver 800 for implantat og ved det fås til omkring 700 også
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Amazing Ferret

Eliza - det er faktisk billigt i forhold til hvis du ringer rundt til de jyske dyrlæger.

Eliza

godt jeg ikke bor i jylland så ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Her på fyn koster et implantat os  omkring 1000kr. og jeg gir 800 for en kastration! Så et implantat kan ikke betale sig med mindre der er en grund til at bruge det...

PiaLyng

Hos pedersen i vejle koster et implantat 737,5kr eller sådan. Netralusering : 1100/700-800.

Eliza

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  4. April 2011, kl. 15:36
Her på fyn koster et implantat os  omkring 1000kr. og jeg gir 800 for en kastration! Så et implantat kan ikke betale sig med mindre der er en grund til at bruge det...

Nu giver jeg ikke implantater fordi det kan betale sig at gøre det, for det vil det jo aldrig økonomisk kunne gøre (jo forhåbentligt undgår jeg senere hen dyrlæge regninger til behandling af binyrekræft), men af hensyn til dyrets sundhed bruger jeg det.  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Bawa

Implantater koster 800 hos Galten Dyreklinik også :)

- Men jeg vil give Erika og Marianne ret, de er rigtig søde og imødekommende i Randers.
Har ikke været der med mine egne, men jeg har været med andre folk derinde nogle gange.