Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Jagtvejens Dyreklinik

Startet af AlisVolatPropiis, 15. Maj 2009, kl. 22:08

AlisVolatPropiis

Jeg vil da lige anbefale min egen dyrelæge  :) Lone Riberholdt. Jeg har brugt hende i alle de år jeg har haft ilder, hvilket er ca. 8 og har altid været ovenud tilfreds.

Hun er virkelig både kompetent og har et stort hjerte...især for ildere som hun har stor erfaring med.
Udover dyrelægeklinikken er der en lille foderbutik, hvor man kan købe bl.a. Efaolie.
Jeg kan ikke huske priserne, men jeg kommer som regel også med flere dyr, og jeg er overbevist om jeg får mængderabat. Hun er tit billigere end de fleste priser jeg ser rundt omkring også på forums.
Udover alm praktisk bruger hun også alternative behandlingsmetoder -bl.a.  Akupunktur, Homøopati og Blomstermedicin.


Det er nemt at komme til hende, da både bus 18, 5a og 350S stopper lige i nærheden ved Nørrebros runddel som er  maks 200m fra klinikken.


http://jagtvejensdyreklinik.dk/

Jeg føler mig virkelig tryg ved Lone :)

Line

Ja, Lone er jeg også ovenud tilfreds med.
Mener jeg gav 55kr for efaolie, og de gange jeg har været til konsultation har jeg givet omkring 300kr for 1 ilder, men så har hun også givet antibiotika, smertestillende og kvalmestillende.
Hvis man kommer gennem en periode med samme problem er 2. konsultation altid billigere end første.
Gav lige omkring 1000kr for neutraliseringen (af pige).