Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

orm? ( billeder, ikke for sarte sjæle.)

Startet af Naja0331, 15. Juni 2010, kl. 14:12

Naja0331

Skal ligesiges der komme nogle ret ulækre billeder!
Suk. Idag lod jeg mærke til en underlig efterladenskab. De han været lidt dårlige på det sidste, troede det var varmen. men i dag, da jeg fik rodet i en ( den så lidt mystik ud) fandt jeg to små orme. Ved ikke om den var ny men den var ikke gammel. Skal ligesiges de bor udefor, med løbegård. og den lå udenfor på jorden. Men ormene ligende hinanden og var samme strøelse. Så de har nok fået orm.  Men ikke kun det, det ligner der ligger "små" tarme i den som jeg fandt med ormene. Er dog den ENESTE som ser sådan ud..  :S
Den ser sådan ud:

Da jeg så roede i den:



Og orm. der var 2. sammen strøelse.



Efter det, så lagde pheobe en. Det ligner der er rundekugler/æg agtig noget.



Så jeg må ringe til dyrelægen, måske få den undersægt. i dont know. starter med ormekur! ;(

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Namilla

Jeg har set orm hos ildere en gang og hos kat en gang, og det ligner ikke det der... mit bud er, at det er dyr der er kravlet i lorten, efter den er lagt...(fluer vil i øvrigt meget gerne lægge æg i afføring, så det kræver ekstra grundig rengøring om sommeren, hvis ikke dit udeanlæg skal blive en flue-plage)

Naja0331

hmm. kan godt være det det. :/ ved jeg ikke helt, da jeg ikke ved hvor "gammel" den er. Men det forklare stadig ikke hvorfor pheobes ser sådan ud. ( de 2 sidste billeder.)


Barky

Det ligner en omgang dårlig mave.. Noget Zoolac som regel kan klare.. ;)
Bla bla bla.... Hilsen Julia