Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

på vej over regnbuebroen

Startet af katja74, 17. Januar 2011, kl. 20:04

KariN

Hvor er det trist at læse :(

Godt at du var hos ham

Kondolerer mange gange
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

katja74


Carlos har sovet hos mig hele natten under dynen... og var stadig i live. Jeg kontaktede dyrlæge, og fik en akut tid.... hun vidersendte os til scanning, da det føltes som et fremmedlegme i ham.

Landbohøjskolen tog os ind med det samme...

han blev vejet 640 gram
fik taget temperatur 34,4
målt puls 134 slag
taget blodprøver... levertal var så høje at de ikke var målbar.
og scannet... viste stor ændring ad hans lever og nyre... ændringer der kun kommer efter længer tids sygdom.

Carlos stod desværre ikke til at redde, og er blev sendt over regnbuebroen af dyrlægen  :(
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Åhh nej hvor sørgeligt dog.. Så har han jo allerede været syg da tidlere ejer havde opgivet ham.. Nok derfor han ike vilel spise :(

Stakkels Carlos..
R.I.P Kom godt over regnbuebroen!

FerretParadise

Åh for helvede, stakkels dreng.
Godt at han fik fred så.

Kondolerer mange gange.  :(
Ann Hillerslev.

Delle

Citat fra: katja74 Dato 18. Januar 2011, kl. 12:17

Carlos har sovet hos mig hele natten under dynen... og var stadig i live. Jeg kontaktede dyrlæge, og fik en akut tid.... hun vidersendte os til scanning, da det føltes som et fremmedlegme i ham.

Landbohøjskolen tog os ind med det samme...

han blev vejet 640 gram
fik taget temperatur 34,4
målt puls 134 slag
taget blodprøver... levertal var så høje at de ikke var målbar.
og scannet... viste stor ændring ad hans lever og nyre... ændringer der kun kommer efter længer tids sygdom.

Carlos stod desværre ikke til at redde, og er blev sendt over regnbuebroen af dyrlægen  :(

R.I.P Carlos

mette11

Hvor er det bare trist!!  :( :( Men i det mindste gjorde du det rigtige for ham og det må også være en stor trøst for dig at vide at du gjorde alt hvad du kunne og fik ham undersøgt, så du var helt sikker på at der ikke var andet der kunne gøres for ham!
Utroligt at tidligere ejer ikke har fået ham undersøgt!! Sådan noget pisser mig virkelig af...det er ikke fair at en ny ejer skal stå med en alvorligt syg ilder så hurtigt og have så mange udgifter, når de rent faktisk bare forsøger at gøre en god gerning og give en ilder et godt nyt hjem! :(

Sølvsten

Hvil i fred Carlos

Og mange tanker til dig seje Katja

Eliza

åh hvor er det trist.. kondolerer mange gange..

Kan kun give mette ret i at det er for dårligt tidligere ejer ikke tog ham til dyrlæge for så ville han måske have været her i dag  :( men godt han kom til en der tog sig af ham her til sidst..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

katja74

#23
Tak alle sammen... er også meget ked over, jeg intet kunne stille op. Han var en dejlig nusse dreng.

Jeg har valgt ikke at kommenterer noget mht. tidliger ejer, de er også meget berørt af situationen.... og det gør ingen forskel lige nu, at pege fingre  :)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

lussingen

Kondolerer mange gange.

Jeg er sikker på at han har været glad og tryg ved at have dig ved sin side. Sender dig masser af tanker.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Kristine

Det er jeg virkelig ked af..
Men forstår ikke hvor inkompetent man kan være... når ens ilder ikke spiser og er som den plejer er det jo logisk at den er syg... og så at opgive den og sende den videre i stedet for at tage til lægen er da noget mærkeligt noget.. hun skrev jo at hun havde 2.. og hun gik jo kun af med den ene fordi den var ikke som den plejede...
den kan jo ikke snakke og hun burde da vide mere end andre på dens adfærd at der var noget i vejen :(
Forstår ikke hvordan man kan være so ignorant og ligeglad.. Suk..

Rigtig synd for dig, får et nyt kræ hjem.. og så er han alvorlig syg :( Virkelig uansvarsløst.. især over for ham.. håber ikke at han har gået og lidt for meget :( Suk!
Det er så forfærdeligt sådan noget... kondolerer mange gange.. ved slet ikke hvad jeg skal sige
Men tror at han var virkelig glad for at du var der til det sidste og der blev sat en stopper for hans lidelser.. gid dog at det var opdaget noget før :(

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Malene

[besked=Malene]Så er der vist blevet snakket nok om tidligere ejer. Slut! [/besked]
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

ilderhjemmet

Mange varme tanker og kondolancer til dig - RIP Carlos  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet