Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Pyh ha

Startet af dejligste, 28. Februar 2012, kl. 12:43

dejligste

Så fik vi lille Fnug hjem, hun skulle så lige til dyrlæge og have implantat, da det "gamle" ikke virkede mere.
Nu ligger hun så på operationsbordet, for dyrlægen fandt en knude i hendes mave.
Så et hurtigt lille besøg hos dr. dyr er pludselig blevet til en større omgang.

Pyh ha jeg har det skidt lige nu..!!  :(  :(  :(

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Sølvsten

Nej for pokker da. Held og lykke med hende

Minority ferrets

Ej hvor forfærdeligt for jer :( det er jeg da ked af at høre!!
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Dark Crystal Ferret

Er totalt i chok. Aner ikke hvad jeg skal sige...... for kun 2-3 måneder var hun jo til dyrlæge og skulle have ordnet en flækket negl. Og han fandt intet. Og så nu... ja.. jeg aner ikke engang hvad jeg selv vil sige... Sidder bare her og stor tuder.
Hanne: vi har snakket sammen nu jo. Men hvis der overhovedet... hvis bare jeg kunne gøre.... du siger altså til ik.
Jeg har sendt dine penge tilbage til dig. Jeg har så uendeligt ondt af dig... ved slet ikke hvad jeg skal sige... Skammer mig over jeg har solgt dig sådan en smerte... virkelig.... Ville ønske jeg kunne gøre et eller andet for dig.... aner bare ikke hvad....

FerretParadise

Ej hvor skrækkeligt, jeg føler virkelig med dig.
Og stakkels lille pige, at skulle igennem en sådan operation i et helt nyt hjem
Håber på det bedste for den lille pige.
Ann Hillerslev.

dejligste

Har lige været hos dyrlægen og holde hendes lille pote mens hun sov stille og roligt ind.

Hun havde en 3x3 cm stor svulst, som var vokset sammen med livmoder og blære, så det havde "bare" været et spørgsmål om tid.

Vi er så kede af det, og har mega ondt indeni, det er utroligt så hurtigt erobrede vores hjerter.  :(  :(  :(

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

lussingen

Det gør mig virkelig ondt for Jer. Ingen af Jer havde fortjent dette, godt i kunne holde hende i poten på den sidste rejse :( Tanker herfra
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

ilderhjemmet

åhhh nej, sender de varmeste tanker og kondolancer  :(

RIP Fnug  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Lena og Peter

Nej hvor skrækkeligt... :( En masse tanker herfra...  :'(

Vi kondolerer rigtig mange gange..  :(

Amazing Ferret

Ej for fanden da  :( Jeg er virkelig ked af at i ikke nåde at få mere tid sammen med hende  :(

FerretParadise

Åh nej, det var ikke lige sådan en opdatering jeg havde håbet på.

Kondolerer mange gange.  :(
Ann Hillerslev.

mette11

Hvor forfærdeligt for jer... :( Kondolerer mange gange  :(

dejligste

Tusind tak hvor er I søde allesammen.

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Shamua

Kondolerer mange gange :'(

Vh. Marianne

Sølvsten

Mange tanker til jer.

Hvil i fred Fnug