Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Træf i Farre (30 min fra Vejle og Herning)

Startet af SilverDragon, 20. December 2009, kl. 09:50

PiaLyng

Citat fra: Rofus Dato 23. December 2009, kl. 11:30
hm. hvad med midt i januar? :)

an på hvornår midt januar..
For der jo udstilling den 16 januar :)

Lena og Peter

Jeg stemmer for den 15. januar...  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

SilverDragon

Jeg ville nu gerne selv havde det kunne være efter udstilling så ar vi noget at snakke om hehe.

Cille

Jeg synes helt bestemt i skal holde det d. 15 og d. 17.... så kan i snakke om det før og efter :fnis:

NemoToft

Hej Louise. Vi syntes det kunne være hyggeligt at se dig, din familie og lidt ildermenesker fra forum. Jeg syntes træf i samme weekend som udstillingen, er for hårdt. Ikke for mig. Men de små pels trolde. Smiler. De kommer til at sove en hel uge efter udstillingen i forvejen. Der er jo vinter og meget sovetid  :). Men i en weekend i ugerne efter?
Knus Dolly (NemoToft)
Ps: Jeg går også ind for navne skilte med forum navn og rigtig navn. Kan simpelthen ikke holde styr på jer  :)

Lena og Peter

Navneskilte er helt sikkert en god ide... Vi kan heller ikke huske mennesker for navne på forum.

Og du har helt sikkert ret. Træf og udstilling på en weekend vil blive for hårdt... Så i en weekend efter udstillingen vil helt sikkert være toppen...  :dans:

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Shamua

Citat fra: ilderbanden Dato 23. December 2009, kl. 16:45
Navneskilte er helt sikkert en god ide... Vi kan heller ikke huske mennesker for navne på forum.

Og du har helt sikkert ret. Træf og udstilling på en weekend vil blive for hårdt... Så i en weekend efter udstillingen vil helt sikkert være toppen...  :dans:

god ide.. den 23 januar? :)

Vh. Marianne

Stubba

januar er bare noget bøvl :D haha.
Men ja, d. 23.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

SilverDragon

Den 23. januar ser fin ud fra min skyld.
Så skal jeg bare lige høre hvor mange der er med den dato?

Lena og Peter

Vi er helt klar til træf den 23. januar...  :dans:

SilverDragon

ilderbanden: Jeg laver lige en seddel og så kan folk bare skrive i tråden og så om et par dage så skriver jeg lige ind i tråden hvem der gerne vil komme

SilverDragon

Skal lige have svar fra folk om den 23. januar er en fin dato??? :dans: