Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Fødselsdags træf

Startet af Amazing Ferret, 27. Februar 2010, kl. 20:43

Amazing Ferret

Jeg har fødselsdag på fredag den 5 marts og kunne godt tænke mig at invitere nogle dejlige ildere og deres mennesker på kaffe og kage og lidt andre søde sager  :D

Jeg ved godt fredag er en dum dag, men man må godt komme når man har fået fri fra arbejde eller skole  :lol:

Jeg skulle sige fra min madmor at hvis man kommer så vil hun gerne se sig frabedt at man tager lugtende drenge med :P altså de der drenge der kun tænker på piger  :fnis:


Hilsen Lina

PiaLyng


CarinaNielsen

u u jerry og montana har også fødselsdag :)
Basserne fra Herning. :)

Amazing Ferret


Anne

åh det bliver jo alt for sent før vi kunne være i århus en fredag :( Hessel har først fri kl 17!

Bawa

Jeg vil rigtig gerne komme :) .. Og Kumo vil gerne med også. (Og måske Emma hvis der er plads :-$)

PiaLyng

Nååå jaaa!

Ehm af ildere tager jeg bare nogen med :P...

Amazing Ferret

Anne - det var sent at have fri på en fredag - men der kommer nok et andet træf hvor i forhåbenligt kan komme med til

Bawa - Self må Emma også komme med  :)

Anne

Ja det er sent. Hver anden uge har han fri k 17 hver dag i ugen.

Amazing Ferret


Julie

Årh, jeg skriver SRO til d. 8. marts, så jeg kan desværre ikke komme :( Det ville ellers være hyggeligt

KittAnderson

Hvis the boss er med på vil vi gerne komme også :D
Hmm. Min dreng lugter ikke, men er lidt vild med tøser endnu, må han komme med, hvis han bliver holdt øje med ?
der var ikke noget balade med ham til træffet idag :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Amazing Ferret

Kitt - er han lige blevet kastreret? For så må han godt komme med

KittAnderson

han blev snittet i... ikke i onsdags men sidste onsdag (tror jeg nok)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

CarinaNielsen

Basserne fra Herning. :)