Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Natur historisk træf

Startet af Snabeldyr, 13. April 2010, kl. 14:59

Snabeldyr

hvem skal med  :dans:

jeg har meldt mine 2 bæster til og håber da at vinde mindste ilder med Serenity
Grace kunne nok kun vinde dårligste personlighed nu hvor hun ikke kan lide andre end mig
Stealing our hearts, then our sanity

Amazing Ferret

Jeg kommer med 4 af mine tosser  :)

KittAnderson

Jeg  har meldt mig til men jeg har ikke fået noget svar endnu ):
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Amazing Ferret

Du får heller ikke noget svar Kitt - først når du får kørselvejlidning mm  :)

Line

Jeg skal enten til naturhistorisk eller 2 x 23års. Hvis jeg tager til naturhistorisk skal jeg finde ud af om zamira skal med. ellers skal hun passes, og så ved jeg ikke om yéyé skal med. hvis hun skal, så skal hun jo i hvert fald i "karantæne" før hende og zamira kommer sammen igen. Ved heller ikke hvordan de andre dy rhar været inden naturhistorisk... så er bare helt vildt meget i tvivl, for vil rigtig gerne med... men ved ikke om det er smart. Og samtidig er der den fødselsdag...SUK

Soelberg`s SUN ferret


JEPS vi kommer med 2 basser

Bawa

Mig og Steffen kigger måske forbi. Men det bliver uden dyr :ja:

Anne

Line: du kan jo tage yeye med og lade være med at sætte hende i løbegård og sådan noget. Det er jo på eget ansvar med smittefare og der bliver kun tjeket efter øremider og ikke andet, men der er jo en græsplæne undenfor man kan gå på med sine ildere hvis man ikke tager dem i løbegård.

jeg kommer selvfølgelig.

NemoToft

MEGA ØV. Jeg skal til 60 års fødselsdag den lørdag  :@

Nadii

Hvad er natur historisk træf, lyder spænende ? :ja:

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Nadii Dato 14. April 2010, kl. 10:12
Hvad er natur historisk træf, lyder spænende ? :ja:
du kan læse mere om det på dansk ilderforenings hjemmeside

Shamua

Tror også jeg deltager... Ved ikke helt om jeg tager et dyr med. Hvis jeg gør bliver det mikka...

Vh. Marianne

KittAnderson

#12
Jeg tror ikke jeg tager mine dyr med hvis jeg kommer.

Jeg er ikke 100 på at jeg er sluppet af med det skide Giadia, og jeg vil ikke tage noget chancer.

men jeg fået tager nye afføringsprøveraf dyrene i næste uge, og så må jeg jo se :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Anne

Jeg vil lige sige, helt uofficielt og dette er MIN opfattelse af det, ikke noget der er diskuteret i foreningen. Men det er selvfølgelig IKKE smart at tage dyr med der har været udsat for smitte af giardia (eller andet for den sags skyld) eller hvor der er en øget risiko for at ens dyr har det. Et træf som naturhistorisk bygger et eller andet sted på en tillid til at folk godt kan finde ud af den slags selv, og begynder folk at få syge dyr med hjem, så er det ikke ret sjovt mere.

Det var ikke en kritik til Kitt, jeg synes det er rigtigt fint at du vil lade dine blive hjemme hvis du mistænker smitte. Det var bare en lille kommentar til det da der jo lige har været giardia blandt flere.

Det er ikke noget vi kan stå og tjekke på dagen, men jeg vil personligt appelere til at folk lige tænker sig om med det.

KittAnderson

Ja, men hvis jeg er sluppet af med det, er jeg vel sluppet af med det?

Jeg kunne aldrig drømme om bevidst at tage syge dyr med til træf.
Mine kræ er jo trodsalt selv blevet smittet med det.

Men Ja det er jo selvfølgelig noget man må regne med at folk selv holder styr på :)
Vi ses til et hyggeligt træf. Med eller uden mine dyr :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.