Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Cille træf??

Startet af Cille, 19. Juli 2010, kl. 15:02

Cille

Jeg plejer at holde træf mindst 1 gang om året...og næsten altid tideligere på året.
Men pga mange ting er det ikke afholdt endnu.
Men jeg mangler en dato, og det jo lidt op til dem der vil deltage..... Jeg ved så en del først kan efter august.

Men kom med bud ang dato, og lad os se om vi kan finde en der passer til mange, og imens der måske stadig er lidt ok vejr,så vi også kan gå lidt ud

Cille

Folk må også gerne lige melde ud med om der skal præmier som sidste gang...og i så fald bliver træffet dyre.
Sidst gav jeg pokalerne,men gør jeg ikke denne gang :)

KittAnderson

Jeg er meget frisk. og jeg er ligeglad med dato'en :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Shamua

hvad med d. 18 eller 19 september?

Vh. Marianne

Le Bon

Cille JEG kommer til træf :dans: :dans: :dans: :dans:

Soelberg`s SUN ferret

hvad med den 4 september

Cille

For min skyld kan det næsten være når som helst..har kun planlagt at skulle noget i nov.  :fnis:
Så det er bare at finde en dato fra nu af og til ????

Julie

Jeg vil også meget gerne komme.. Datoen er også mig ligemeget :)

Line

ikke den første weekend i september tak :P

lille_jill


cmkh

Jeg er med på traf.... bare kom med en dato

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Cille Dato 19. Juli 2010, kl. 15:13
Folk må også gerne lige melde ud med om der skal præmier som sidste gang...og i så fald bliver træffet dyre.
Sidst gav jeg pokalerne,men gør jeg ikke denne gang :)

jaaaaaaaaaaa pokaler skal vi da ha`  SS

AlisVolatPropiis

Jeg vil ha Cilletræf på Sjælland? kan det efterkommes? :P nu ikke være bange for fornyelse :P

KariN

Du har fat i noget der Trine :D Jeg er helt enig med dig ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Snabeldyr

er ligeslad med dato´en :) skal nok finde tid til træf
Stealing our hearts, then our sanity