Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Træf i Aalborg?

Startet af Shamua, 5. September 2010, kl. 02:03

Shamua

Hold da op der er mange fra ålborg om omegn  :-$

[besked=Malene]Tråd delt fra Dyrlæge i Aalborg?[/besked]

Vh. Marianne

Anne

Jeps Shamua :D Kunne være man skulle holde et kæmpe aalborg træf eller en gåtur :)

men århus er da heller ikke så langt væk fra Aalborg, der kører jo lyntog

dejligste

Citat fra: Anne Dato  5. September 2010, kl. 11:15
Jeps Shamua :D Kunne være man skulle holde et kæmpe aalborg træf eller en gåtur :)

men århus er da heller ikke så langt væk fra Aalborg, der kører jo lyntog

Jep det lyder som en super idé med et Aalborg træf :)

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Peewit

^Det er jeg bestemt også med på. :)
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Shamua

Citat fra: Anne Dato  5. September 2010, kl. 11:15
Jeps Shamua :D Kunne være man skulle holde et kæmpe aalborg træf eller en gåtur :)

men århus er da heller ikke så langt væk fra Aalborg, der kører jo lyntog
Randers... nu bor jeg i Randers.. Men det gør det jo ikke værre, tværtimod :D... Så det er jeg da nok med på en weekend :P

Vh. Marianne

Anne

ja Randers er da tættere på :P

men træffet skal ikke være hos os sådan lige de første måneder (lille lejlighed som skal sættes i stand :) ), men hvis nogen har noget større med mere plads så er jeg helt sikert frisk. Også bare på en gåtur hvis det er.

Shamua

Altså jeg har en stor lejlighed nu :D så hvis jeg må holde træf for den kære kæreste, så bliver der noget juletræf fra min side  :D

Vh. Marianne

dejligste

Citat fra: Shamua Dato  6. September 2010, kl. 21:45
Altså jeg har en stor lejlighed nu :D så hvis jeg må holde træf for den kære kæreste, så bliver der noget juletræf fra min side  :D

Det ville være super.. Jeg er lidt ked af ideen kom så sent, for ellers kunne vi have været i min have.. der kunne totterne godt båtte rundt  :lol:

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Anne

dejligste: vi får også have (godtnok delehave) og den er også stor nok til et træf næste år evt.

Shamua

Jamen det lyder jo bare godt :D

Vh. Marianne

dejligste

Super Anne.. Så må vi jo skiftes til at holde noget  :ja:

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Anne

Vi kan også sagtens holde noget hjemme hos mig uden dyr hvis det er. Men vores lejlighed er ikek så stor så har ikek lige lyst til at have 20 gæsteildere på besøg

dejligste

Citat fra: Anne Dato  7. September 2010, kl. 13:24
Vi kan også sagtens holde noget hjemme hos mig uden dyr hvis det er. Men vores lejlighed er ikek så stor så har ikek lige lyst til at have 20 gæsteildere på besøg

Det lyder nice Anne.. Så kan vi/man også lære hinanden at kende uden dyr.. (hmm det lyder lidt fjollet)  :lol:

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Anne

jamen det kan vi sagtens når  jeg er flyttet ordentligt ind, holde kagehygge uden dyr

KittAnderson

Jeg er også frisk :) Det er jo ikke så langt fra mig :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.