Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Stemning for et træf på fyn?

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 23. September 2010, kl. 20:09

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Rokkie Dato  4. November 2010, kl. 09:15
Må lige have konferreret med damerne derhjemme, kan være vi kan komme hvis der er plads til et par ekstra :)
Det kunne være rigtig hyggeligt, du/ er meget velkommende;o)

Julbert

Ville gerne hvis ikke vi boede så langt væk :S
Hmm... måske man skulle høre svigermor og svigerfar om man ikke kan komme forbi den weekend, de bor også i Oure, så det var da egentlig en mulighed :)
Den må jeg undersøge nærmere...

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Julbert Dato  4. November 2010, kl. 10:51
Ville gerne hvis ikke vi boede så langt væk :S
Hmm... måske man skulle høre svigermor og svigerfar om man ikke kan komme forbi den weekend, de bor også i Oure, så det var da egentlig en mulighed :)
Den må jeg undersøge nærmere...

Ej hvor sjovt! Ja du er meget velkommen hvis det lige kan passe sammen osv! Det kunne da være hyggeligt!

Rokkie

Hvad skal man så eventuelt medbringe?
Har ikke været til "træf" før ;)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Rokkie Dato  4. November 2010, kl. 11:14
Hvad skal man så eventuelt medbringe?
Har ikke været til "træf" før ;)
Det blir jo noget julehaløj noget, men vi plejer lige indbyrdes at aftale hvad vi syntes kunne være hyggeligt/lækkert at indtage. Og så deler vi lidt ud. Men vi har ikke endnnu snakket om hvad det er. Men blir ihvert fald noget med nogle æbleskiver.
Prøver lige at skrive enn opsumerende tråd med hvem der ommer og så kan folk komme med foreslag til serveringen!

Rokkie

Hvad så med dyrene, skal man bare medbringe dem og transportudstyr, eller kal man også medbringe en masse tilbehør?

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Rokkie Dato  4. November 2010, kl. 11:19
Hvad så med dyrene, skal man bare medbringe dem og transportudstyr, eller kal man også medbringe en masse tilbehør?
nej, måske lidt af deres vante mad hvis de nu skulel blive lidt sultne i løbet af dagen, ellers lader vi dem bare rende rundt som de selv har lyst.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Som jeg kan se det kommer følgene personer(ret mig hvis det er forkert!)

Tzari
Katrine
Shamua
Bawa
Stubba
Cmkh

Måsker?
Lill_jill
AnneME
Rokkie
Julbert

I må meget geren lige skrive om i har påhæng med, udover ilderen :fnis:

Og foreslag til hved vi skal indtage på dagen, Jeg køber i hvert fald ævleskiver og lidt forskellig drikkelse. Og så laver jeg nok også lidt konkurencer alla "største" hale og modsat osv.

og hvad tid i vil komme?!

lille_jill


tzari

Jeg kommer med giganternes klub,fire og Tops  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

A_M_T >Team Unique Ferrets<


Shamua

Jeg kommer også, men ved endnu ikke om jeg tager dyr med.. Det kommer lidt an på om jeg har bil :)

Vh. Marianne

lille_jill

Skal jeg tage noget kage eller noget med? Jeg har vidste ferie til den tid, så har mulighed for at lave noget.. (går godt nok på kur fra mandag, men kan vel godt tage med uden at spise det)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: lille_jill Dato  4. November 2010, kl. 18:13
Skal jeg tage noget kage eller noget med? Jeg har vidste ferie til den tid, så har mulighed for at lave noget.. (går godt nok på kur fra mandag, men kan vel godt tage med uden at spise det)
Ja meget gerne!

Rokkie

Vi springer fra, ville gerne, men da det tager noget tid at for Bailey at vænne sig til sit nye hjem og rutinerne vil vi springe over denne gang så han også føler sig som en del af familien, fremfor at skulle sidde i en kasse og blive kørt fra det ene sted til det andet :)