Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Stemning for et træf på fyn?

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 23. September 2010, kl. 20:09

Stubba

Jeg regner med at tage alle tre med .. Og hvis ikke, så bliver det nok kun Tello og Rofus :) men nu ser vi.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

rixmus

Ihh, det lyder hyggeligt med et træf her på fyn.
Vi bor i Svendborg, så det er jo lige ved siden af. Hvis der stadig er plads vil jeg lige finde ud af om vi kan komme med??

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: rixmus Dato 25. November 2010, kl. 12:43
Ihh, det lyder hyggeligt med et træf her på fyn.
Vi bor i Svendborg, så det er jo lige ved siden af. Hvis der stadig er plads vil jeg lige finde ud af om vi kan komme med??
Ja du og dit evt. påhæng er meget velkommende!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Nu er der jo ikke vildt længe til at vi skal mødes til et lille hyggeligt træf og jeg tror vi er ved at nå limit i fohold til deltagere. Har lige lavet en update på hvem der kommer og hvem der måske kommer.
I må lige melde tilbage hvis i ikke kommer alligevel og dem der er måsker må geren melde om de kommer eller ej så snart de ved noget så jeg kan købe ævleskiver nok.

Kommer:
Tzari
Katrine
Shamua
Stubba
Bawa
CMK
Lill_jill
Minority

Måsker:
Julbert
Rixmus
Liie
Og AnneMe Kommer du nu når du ikke har dine dyr?

I må også geren lige skrive hvis i har evt. bedre halvdele med.

Jeg tænker at i kan komme omkring kl 12 eller 13? Hvad siger i til det jer der kommer lidt længere væk fra?

Jeg køber en masse ævleskiver og noget sodavand og nok noget andet form for drikkelse. Ved Lill_jill vidst bager en lækker kage og i andre er meget velkommende til at tage noget med. Evt. noget ikke så sødt, pølsehorn ell. lign. eller bare juleguf.
Tænker vi alle tager en lille pakke med til 10-20kr eller hjemmelavet(gerne ilder relateret) og så laver vi en pakkeleg.

Så vil den ilder med korteste og den med længste hale vinde en lille præmie. og største og mindste ilder vil også vinde en lille præmie:o)

Glæder mig til at se jer alle med et godt julehumør og evt en nissehue på!

Shamua

Spændende med konkurrencer :D Glæder mig  :fnis:

Jeg ved bare ikke om jeg tager nogen dyr med, det kommer lidt an på om jeg skal med det offentlige eller om jeg kan låne en bil :)

Vh. Marianne

AnneME

overvejer det, men ved ikke rigtigt. savner dem, og føles mærkeligt

cmkh

Citat fra: Shamua Dato 26. November 2010, kl. 14:23
Spændende med konkurrencer :D Glæder mig  :fnis:

Jeg ved bare ikke om jeg tager nogen dyr med, det kommer lidt an på om jeg skal med det offentlige eller om jeg kan låne en bil :)

vis AnnaME ikke skal med så kan jeg kommer over randers og tage jer med

Shamua

Citat fra: cmkh Dato 28. November 2010, kl. 16:05
Citat fra: Shamua Dato 26. November 2010, kl. 14:23
Spændende med konkurrencer :D Glæder mig  :fnis:

Jeg ved bare ikke om jeg tager nogen dyr med, det kommer lidt an på om jeg skal med det offentlige eller om jeg kan låne en bil :)

vis AnnaME ikke skal med så kan jeg kommer over randers og tage jer med

Det må du meget gerne :D

Vh. Marianne

Julbert

Hej!

Jeg må desværre hellere melde pas, pengene slår desværre ikke til :S
Håber i alle får en rigtig god dag - glæder mig til at se billeder! :)

rixmus

Halløj, så fandt jeg endelig ud af, at mig og kæresten, samt Eddie og Thilde meget gerne vil med, dog kan vi ikke blive så længe... men jeg tager hjemmebagte boller med:)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: rixmus Dato 30. November 2010, kl. 08:35
Halløj, så fandt jeg endelig ud af, at mig og kæresten, samt Eddie og Thilde meget gerne vil med, dog kan vi ikke blive så længe... men jeg tager hjemmebagte boller med:)
Super det lyder rigtigt godt.... Og boller er også godt så vi ikke fylder os med søde fedende sager!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Julbert Dato 29. November 2010, kl. 12:03
Hej!

Jeg må desværre hellere melde pas, pengene slår desværre ikke til :S
Håber i alle får en rigtig god dag - glæder mig til at se billeder! :)

Ærgeligt, men helt iorden... december er osgå bare sårn en dyr måned!

Julbert

Den er rigtig dyr! På en su er pengene i hvert fald pænt hurtigt væk, desværre.. :S 

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Julbert Dato 30. November 2010, kl. 09:52
Den er rigtig dyr! På en su er pengene i hvert fald pænt hurtigt væk, desværre.. :S 
Kender jeg alt for godt, er selv på Su og ligger og kører fra Oure til odense hver dag.. det er dyrt og når min dyr har fået det de skal ha hver måned er der ikke meget tilbage... Godt man har en mand der kan bidrage lidt til de faste månedlige udgifter og lidt mere en gang i mellem;o)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jer der geren vil ha min adresse eller lidt guid til den offentlige transport hertil kan lige sénde mig en pb...