Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hvem vandt på Julefrittevitten

Startet af Dark Crystal Ferret, 5. December 2011, kl. 00:10

Dark Crystal Ferret

Jeg er altså helt vidt nysgerrig nu :P  Hvem vandt på Julefrittevitten, og hvad vandt i ??

AlisVolatPropiis

Jamen Maria...det glemte jeg da helt...Vores lille Mené pigen slæbte endnu en pokal hjem til os....en fin 1 plads i pastel tæver senior :)
Og min lille sorte s**** slæbte en førsteplads i Sort senior hanner....og en bedste sort hjem :)

Masa

Nayuki - 2. plads - senior/tæver/steriliseret/vildfarvet
Liesl - 3. plads - senior/tæver/pastel
Ichigo - 1. plads - senior/hanner/kastreret/andre farver, bedste andre farver og Olgas dommerfavorit.

Dark Crystal Ferret

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  5. December 2011, kl. 00:23
Jamen Maria...det glemte jeg da helt...Vores lille Mené pigen slæbte endnu en pokal hjem til os....en fin 1 plads i pastel tæver senior :)
Og min lille sorte s**** slæbte en førsteplads i Sort senior hanner....og en bedste sort hjem :)

Ihh det er jeg glad for at høre Trine mus :dans: - Stort tillykke med dem begge to <3

Beate

Felix - 2 plads i han/kastrat/vildtfarvet/senior  :dans:
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Sølvsten

#5
Mie vandt en 2. plads. Gået gået smukke tøs. Fie Fiona Fuckhead vandt en 2. plads. Hun er også bare smuk. Rufus vandt en 4. plads. Uh hvor var jeg glad for det. Benny vandt en dommerfavorit. Den betød så meget for mig. Jeg vandt bedste løbegård. Max og jeg vandt en masse i lotteriet. Sorry for at tage begge hovedpræmierne og ja hvis nogle skulle være i tvivl var jeg lidt flov men meget glad for det.

Stort tillykke til alle der vandt.

Nanna

#6
Milo vandt en 2. plads i handicap, Balou vandt 1. plads i vildtfarvet/hanner/senior/kastrat, Keela vandt 2. plads i sort/tæve/senior og Louie vandt 3. plads i albino/hanner/kastrat/senior :D :D Jeg kunne ikke være mere stolt eller lykkelig!  <3

Og tillykke til alle der vandt!
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

KariN

Vi kom hjem med en 1. Plads til Naanok og en 3. Plads til Cassiopeia :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Mine ildere er grimme og den ene kan ikke opfører sig pænt  :X

Tillykke til dem der vandt  :dans:

Shamua

Tillykke til alle jer der vandt!

Vi fik også lidt med hjem! :)

Pepsi fik en 3. plads
Gaius 2. plads
Venus 2. plads
Arya 1. plads
Lancelot 1. plads og bedste angora.

.. Er rigtig stolt af mine dyr :)

Vh. Marianne

Barky

Citat fra: mette11 Dato  5. December 2011, kl. 09:24
den ene kan ikke opfører sig pænt  :X

VAGT-ILDER...!!!! Ergo = Den opfører sig præcis som den skal..!! Basta....
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Stephanie

Dirch vandt en 3. plads og Bastian vandt 2. plads  :dans: (men det var så en lille klasse med kun 4 ildere)

Amazing Ferret

Min dyr vandt da også lidt  :fnis:

Yabba - 1 plads + Bedste chokolade og hun er nu champion kandidat  :dans: :dans:
Lego - 1 plads + Bedste senior
Holly - 1 plads + Bedste silver
Zaccai - 1 plads
Mai - 1 plads
Mathilde - 2 plads
Kalle - 2 plads

Og så fik jeg en ærespris af Ann  <3

Og så vandt jeg en del i lotteriet og jeg fik også en af julegaverne der blev trukket lod om :D

FerretParadise

Nogle af mine dyr vandt også, nogen jeg slet ikke havde troet ville vinde noget.

Juana - 1. plads
Aylen - 3. plads
Jezebel - 1. plads

Så vandt jeg en del i lotteriet, noget jeg ellers aldrig plejer at gøre, så det var jo bare hyggeligt.

Ud over det, så havde jeg en skide dejlig dag.  :)
Ann Hillerslev.

Anne

#14
Joa vandt en førsteplads. jeg bliver lige overrasket hver gang..!

Og vi vandt lidt i lotteriet. Ikke store ting, men alligevel gode ting, efa olie f.eks. :)