Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Mest geniale rengøringsmiddel ever :P

Startet af HB-Ferrets, 9. August 2010, kl. 19:53

HB-Ferrets

Her den anden dag skulle jeg ned og købe rengøringsmidler så jeg kunne få ordnet dyrenes bure ordentlig i bund... Det blev bare det der nu en gang var på tilbud, Froggy universalrengøring. Jeg har så fået ordnet hvalpendes bur her til aften, noget jeg ikke ligefrem havde glædet mig til, for gal sådan 7 små kan svine meget og hurtigt. Jeg fik så ordnet deres bakke og imens jeg gik ud i skraldespanden med det brugte kattesand, lod jeg det der Froggy virke, det fik vel lov at virke en 2-3 minutter og allerede første gang jeg tørte over med en fugtig klud, forsvant snavsen fra bunden  :S Synes selv at det lyder som en vildt dårlig reklame når jeg læser teksten igennem, men gal det er effektivt  :)
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Amazing Ferret

Jeg vaskede bunden af i mit hvalpebur 2 gange om dagen og der var alm opvaskesæbe godt nok  :)

Anne

Jeg bruger en blanding af opvaskesæbe, varmt vand og eddike og engang imellem får buret en gang rodalon.

Jeg har også en forstøver stående med vand med opvaskemiddel og eddike i. Det gør rent og eddiken fjerner alt lugt.

Charlotte

Da mine hvalpe var små vaskede jeg mit hvalpebur af 1 gang dagligt med opvaskemiddel og det fungerede også fint.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Splash

Anna - Hvor meget eddike propper du i den forstøver. Hvordan lyder blandingen ca ?

Anne

#5
det er lidt på slump så det kan jeg ikek svare på. Selvfølægelig allermest vand, lidt eddike og lidt opvaskemiddel. Eddiken er vel ca 1-2 cm i flasken

PiaLyng

Jeg bruger noget rengøringsmiddel som er købt på lux-shoppen - http://lux-shoppen.dk/grundrens-green-p-307.html
Det virker super godt herhjemme :) bruger det til alle mine dyrs bure, bakker osv.