Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

slide and fun

Startet af Fuske, 11. August 2010, kl. 08:15

Fuske

Vi har "opfundet" en ny leg

ned på parketgulvet på  alle fire og når Quark så kommer tonsendeskal vi tage ham og skubbe ham tilbage over gulvet så  han rutcher. der kvitteres med store hop og båtten og en tonsende Quark  der kommer tilbage for at få en my tur. guulvet er rimeligt glat så han kan glide 1½ meter med sikker "affyrng" (det er ikke en leg der leges når ungerne er til stede  :S da  de ikke  kan administrere den)

der er lige  gået 20 minutter med at båtte og glide og  han erheelt oppe og  ringe hehe. som bonus napper han ikke hårdt af rastløshed fordi der er fuld fart over feltet  :lol:

ved ikke om andre har prøvet det? ellers kan det snildt anbefales hvis  man har forholdsvis  glatte gulve :lol:
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

cibatuchsi

Det er også en leg der bringer glæde i hjemmet her. :)

AnneME

vi har leget noget i den retning, med vores hvalp der. :)

hun bliver os ved med at komme tilbage, hun bliver bare mere i nappe humør af det, men ellers sjovt :) hun laver de der spasme hop imens

Fuske

Citat fra: AnneME Dato 11. August 2010, kl. 08:23
vi har leget noget i den retning, med vores hvalp der. :)

hun bliver os ved med at komme tilbage, hun bliver bare mere i nappe humør af det, men ellers sjovt :) hun laver de der spasme hop imens

Hvishun napper så tag hende om hovedet (mens bagkroppen er støttet af hånd ellergulv) og sig phuuuu med stor ph lyd ned i hendes hoved og  afbyd legen. Tre gange afbrudt leg grundet nap var nok til at Quark fattede det herhjemme :)
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

AnneME

ok, skal klart prøves, vi bruger mere ordet nej når vi "skælder" ud :)


mette11

Den leg er også populær herhjemme... :dans:

Fuske

det og så kravle op og blive sat ned.... hehehe  en leg man aldrigbliver træt af som ilder men som menneske kan den godt være lettere enerverende :lol:
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Snabeldyr

det kalder vi ilder curling
Stealing our hearts, then our sanity

Fuske

Citat fra: Snabeldyr Dato 11. August 2010, kl. 14:16
det kalder vi ilder curling

hahahahahah  den er hermed skrevet bag øret
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Barky

Hos mig kalder jeg det ilderbowling.. Mest fordi at jeg "kaster" dem ind i bolde som de flipper helt ud på... Det er vildt sjovt.. heheh!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Fuske

Citat fra: Barky Dato 11. August 2010, kl. 17:06
Hos mig kalder jeg det ilderbowling.. Mest fordi at jeg "kaster" dem ind i bolde som de flipper helt ud på... Det er vildt sjovt.. heheh!

hmmmmm måske jeg så alligevel skulle have købt det boldetelt.... tænke tænke
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Barky

Jeg har vel 30-40 fleece bolde liggende under sofaen som bliver gravet ud og så svunget ildere ind i dem... Det går de helt bananas over.. hahaha!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AnneME

 :fnis: :fnis:

det er så sjovt, når hun kommer løbende ind med noget og lægger det under sofa, vi har snart en helt samling, hun er lige kommet ind med en våd servict som jeg ikke vidste jeg havde :O  :lol: :lol: :lol:

Rokkie

Det prøvede jeg i går, skulle holde hende fra stuedøren til min kæreste fik lukket døren, så startede egentligt som en irritation for hende, men det blev hurtigt sjovt :)

det fik vi snildt 10 minutter til at gå med :D

Bølle1234

Her ved os elsker vores yngste ilder at blive ''smidt'' over i en pude eller  sengen og så går han helt amok med hans små lyde og løbetur rundt i hele hytten  :lol: