Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Mallow i sne for første gang i år...

Startet af mette11, 25. November 2010, kl. 16:36

mette11

Vi fik besøg af min søster og var lige ude og lege lidt...Mallow hyggede sig godt!!

http://img404.imageshack.us/img404/3866/hf6.mp4

A_M_T >Team Unique Ferrets<

#1
Hold da op hvor er hun dog sød... total glad i låget ilder :lol:

lussingen

Jeg kender altså ikke nogen der kan danse så åndsvagt rundt og være så lalleglad :fnis:
Hun er altså en herlig pige der forstår at have det sjovt :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Stephanie

ej hvor er det en skøn video.

Det er bare så dejligt at se på når ilderen sådan laller rundt og er tip top legehumør  :)

Mustela

Gud en herlig video :) Sikke hun hygger sig......

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

mette11

Mallow elsker virkelig sne...det er lidt dumt at vi har tag over løbegården, for der kommer ikke ret meget sne derind. :( Men det er også enormt praktisk i regnvejr, for jeg gider ikke lege med ilderne derude hvis det regner på mig!!  :P
Jonas må se at komme hjem og skovle sne ind til hende...så bliver hun endnu mere fjollet og laver tunneler i sneen også!! Hun er virkelig så herlig den pige  <3

Forresten - hvordan lægger man videoer ind, så de ligger her og man ikke skal se den et andet sted fra?? Jeg forsøgte, men kunne ikke finde ud af det... :S

Malene

Citat fra: mette11 Dato 25. November 2010, kl. 18:33
Forresten - hvordan lægger man videoer ind, så de ligger her og man ikke skal se den et andet sted fra?? Jeg forsøgte, men kunne ikke finde ud af det... :S
Det gør man bare ved at lægge linket ind. Men det understøtter åbenbart ikke imageshack. Det kommer dog når jeg engang får opdateret forummet :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Barky

Hun er bare vidunderlig!! :D

Magen til livsglad og energisk lille ilder skal man altså lede længe efter!! :D :D :D

Tak fordi at du ville dele det med os andre, man kan jo kun sidde her med et stort smil på læben.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Tak tak...ja hun er sgu fantastisk!  <3 Ærgeligt at kameraet ikke opfangede al den lyd hun havde sat på!! Hun båttede løs...
Mallow er en herlig pige - til tiden kan hendes energi dog drive mig en smule til vanvid, men man kan jo ikke andet end at elske hende.  <3

Barky

Jeg skruede op for lyden og kunne sagtens høre hende. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Bawa

Hvor er hun bare sød! :D
Og sikke en fed voliere!!!!!!!

AlisVolatPropiis

Hun er sååå skøn...så livsglad, herlig og fuld af energi :D

og ret så forskellig fra sin bror *G*

mette11

Tak tak...ja ilderne er også ganske glade for at have den løbegård!! :dans:

Mallow siger at brormand er en doven skid!! :P Han forstår slet ikke glæden ved at være en tosse...

Amazing Ferret

Åhhhh hvor er hun bare sød som hun hopper rundt  :fnis:

Jeg ville ønske jeg kunne tage mine med ud i sneen(men er bange for at blive set)