Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Mallow i sne for første gang i år...

Startet af mette11, 25. November 2010, kl. 16:36

Shamua

#15
 :lol:
Sikke en dejlig video! :D

Vh. Marianne

mette11

Tak tak...ja hun var virkelig glad da hun opdagede at der var sne...jeg håber Jonas snart kommer hjem så vi kan få skovlet sne ind i løbegården, for så går Mallow fuldkommen amok i sneen!!! Lige nu er der kun meget lidt som er blæst derind...

KariN

Hun er simpelthen så herlig den pige :D Så glad og fjollet :)

Nano siger at han gerne vil komme og lege tosset i sneen med hende *G*
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Gud hvor er hun skøn. En dag må du fortælle mig hvordan du har lavet det med jorden.

AlisVolatPropiis

Christel *G* jeg tror bare hun lukkede dyrene ud :P så laver de selv hulerne :)

mette11

CitatGud hvor er hun skøn. En dag må du fortælle mig hvordan du har lavet det med jorden.
Jeg har ikke lavet noget...det klarer de helt selv!! De har selv lavet alle deres tunneler derude... :dans:
Jep Trine - jeg slipper bare kræene løs, så klarer de resten selv!

Julie

Hahahahaha! Hun er godt nok sød og let til bens. Mine kan sgu ikke springe rundt sådan der mere :P

NemoToft

Nåh, hvor mega sødt  <3 Det er lige præcis derfor vi har ilder. Man kan da kun blive i godt humør af at være sammen med de små kræ  :D

Anne

Åh søde lille hoppebold Mallow :D Hvor er hun bare sjov at se på, virkelig sød video

mette11

Tak tak...ja hun er sgu så sjov den pige. Hun elsker virkelig sne og hun elsker at være ude i deres løbegård og lege... :dans:

Sølvsten

Citat fra: mette11 Dato 26. November 2010, kl. 22:22
CitatGud hvor er hun skøn. En dag må du fortælle mig hvordan du har lavet det med jorden.
Jeg har ikke lavet noget...det klarer de helt selv!! De har selv lavet alle deres tunneler derude... :dans:
Jep Trine - jeg slipper bare kræene løs, så klarer de resten selv!

Jamen jamen jamen er du så ikke bange for at det styrter sammen???

mette11

Nej det er jeg faktisk ikke bange for...de er ret dygtige til at lave tunnelerne solide og jeg har kun oplevet at de er brast sammen når vi mennesker træder på dem!! Men jo lidt bekymret er jeg sgu altid...men det er for alt jeg er bekymret...for at nogen skal komme og lukke dem ud, for at de på en eller anden måde skal komme ud derfra, for at de skal hoppe ned og slå sig osv... :-$

Sølvsten

Citat fra: mette11 Dato 29. November 2010, kl. 10:43
Nej det er jeg faktisk ikke bange for...de er ret dygtige til at lave tunnelerne solide og jeg har kun oplevet at de er brast sammen når vi mennesker træder på dem!! Men jo lidt bekymret er jeg sgu altid...men det er for alt jeg er bekymret...for at nogen skal komme og lukke dem ud, for at de på en eller anden måde skal komme ud derfra, for at de skal hoppe ned og slå sig osv... :-$

Jamen det var også lige det jeg tænkte på. Vores løbegård er ikke lige så stor som din så vi går jo på det meste. Men det kunne være man skulle lave den lidt om til foråret, for de ser godt nok dejligt ud når de sådan kigger op fra hullerne

mette11

De elsker virkelig at være derude...og de elsker deres tunneler... :dans: Vi har en sti igennem den som vi mennesker går på og der er jorden meget hård og der kommer ikke græs om sommeren...vi forsøger at undgå at træde deres tunneler i stykker, men det lykkedes ikke altid helt...