Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Misbrug af ilder solgt som kæledyr - Nu brugt i avl og solgt paring videre også.

Startet af Winther Ilderen, 5. April 2010, kl. 14:28

Amazing Ferret

Ikke for noget Helle - men du modsiger dig selv hele tiden i denne tråd :o

Jeg kan desværre ikke tage dette seriøst mere.

Winther Ilderen

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  5. April 2010, kl. 22:09
O M F G! Nu bliver pengene overdraget og så er ingen aftaler brudt, udover den helle selv forsøger at bryde nu.

Helle du har indgået en aftale om at så længe du fik penge for det, så havde de et avlsdyr, da du ikke har fremsagt at de ikke måtte låne ham ud, er det surt du er skuffet over det nu, men den står for din egen regning, det står sort på hvidt her at du har givet lov til de måtte avle på ham, og havde du yderligere krav skulle du have sørget for at fremsætte dem allerede der da aftalen blev lavet og evt få en underskrift derpå. Du har vidst der blev avlet med ham, uden at kræve pengene der. Endda bistået med det. Hvilket pænt meget taler for din accept af dette. Du har ingen sag...og du spilder din tid og vores...skulle du fortryde skulle du have gjort det noget tidligere, det er surt du er ked af det, og fortryder, men du kan ikke lade din ærgrelse gå ud over andre.....vi har vidst alle gjort ting vi fortryder bittert, men der er kun en at bebrejde for det, og det er en selv.
Det er nu ikke helt som du gør det , men nu tror jeg ikke jeg vil skrive mere, får min advokat til det.

Anne

Jeg tror de fleste opdrættere ville vide at man er nødt til at finde sig i at giverman nogen lov til noget, så gør de det sjovt nok.

Jeg tror at nu hvor denne tråd findes, som Lena og Peter nok gemmer, så er din sag meget dårlig, for her skriver du flere steder at du vidste hvad de lavede og var ok med det indtil nu. Hvorfor du pludselig ændrer mening, det gad jeg virkelig godt vide.

AlisVolatPropiis

Nej det er ikke kontraktbrud....han må bruges i avl, det har du jo selv sagt ja til, det eneste der mangler er den check, og da du selv har hjulpet dem med en parring, så burde du nok have bedt om pengene der! det her lugter bare rigtig langt væk af hetz....og da du allerede har lavet en aftale om at de kunne sende en check, så kan du ikke lave det om nu...bare fordi du finder ud af at den er lånt til en avler du tydeligvis ikke kan lide...

Winther Ilderen

Ej nu har jeg aldrig, jeg har bestemt intet i mod den pågældene avler, den må stå for egen regning, Vi har skrevet meget sammen i årenes løb så den må du godt nok æde igen

PiaLyng

Hvis du synes så godt om Ilderbanden - hvorfor tager du så ikke denne privat og får dem til at overføre de penge de skylder dig - for at kunne bruge Happy i avl :)?

Dumt at ødelægge et godt venskab pga lidt penge..

AlisVolatPropiis

Citat fra: Winther Ilderen Dato  5. April 2010, kl. 22:21
Ej nu har jeg aldrig, jeg har bestemt intet i mod den pågældene avler, den må stå for egen regning, Vi har skrevet meget sammen i årenes løb så den må du godt nok æde igen

Ja det må du da undskylde, men alle disse følgende udtalelser for mig da ihvertfald ikke til at tænke på vedkommende som en du bryder dig særligt meget om.....

Citat fra: Winther IlderenOg at de så har solgt en parring. Jeg føler mig virkelig til grin og misbrugt af køber og af den person som har købt an paring af dem.

Jeg vil søge erstatning også for skaden ved begge parter

Hende der har købt en parring må så søge erstratning ved sælger af paringen. Jeg vil have kompensation og jeg modsætter mig at alle de hvalpe der må komme i det kuld må bruges til andet en kæl.

paring fra ham og ødelægge min linje. Du kan da ikke forvente jeg andet end reagerer

Men flere dyr og en paring til anden side er da helt ude i hampen.

Og der må ikke tages hvalpe fra til viidere avl hverken til dem selv eller til pågældende person der har købt en paring

du har joked med Pågældende person måske ville have en paring

hun snakkede om paring med Diesel, så i har skjult det godt for mig. Jeg syntes det er ualmindelig frækt det i har gjort

jeg vil ikke have evt hvalpe fra hendes paring bruges til videre avl.

Jeg vil da lige sige jer er da glad for der er en avler her i Dk som har haft en del kuld som kan bruge et af mine afkom som avlsdyr selvom det er uden min tilladelse (sagt ret sarkastisk)

Og som sagt er der heller ikke givet tilladelse til og sælge paring til 3 mand, havde jeg vist det her ville jeg ikke have solgt dem det her dyr.


Winther Ilderen

Vil lige tilføje Ilderbanden ikke har tilladelse til og avle med Winther Ilderens gucci. Der vaserer retssag pt.

cibatuchsi

^^ der står også på deres side at de ikke ved hvem der skal parre minnie op, så denne tråd er vist ikk aktuelt mere

FerretParadise

Citat fra: Winther Ilderen Dato  6. Maj 2010, kl. 23:43
Vil lige tilføje Ilderbanden ikke har tilladelse til og avle med Winther Ilderens gucci. Der vaserer retssag pt.

Og i en anden tråd har du selv skrevet, at de har lov til det, og du selv har hjulpet dem med parringen med Pil.
Så dig og dine latterlige retsager, kan du ikke finde noget andet og mere positivt at bruge din energi på?
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Citat fra: Winther Ilderen Dato  6. Maj 2010, kl. 23:43
Vil lige tilføje Ilderbanden ikke har tilladelse til og avle med Winther Ilderens gucci. Der vaserer retssag pt.

Hvad for en retssag..  ??? ... Vi har forlænge siden overdraget denne sag til vores advokat, for vi gider dig ikke mere, og det eneste du har gjort er at true med retslige skridt for derefter igen at true med en umiddelbar fogedforretning, og det er altså ikke det samme som en verserende retssager.

Hvis du vil have den retssag så kom igang ellers så hold dig til sandheden.

Cille

Hvor ville jeg gerne være advokat, for tænk de penge man kunne tjene på visse personer :fnis:

Men jeg synes nu også snart at du enten gør alvor ud af truslerne overfor de folk du er uvenner med,eller stopper med at true.
Det faktisk skide træls at se på gang på gang, og synd for dem du faktisk har kørt ned psykisk.

I det her tilfælde har du selv været så dum at skrive offenligt ang din hjælp til parring ,og givet tilladelse til det i tråden.
Du har mange ilder,så brug dog tiden og advokatens penge på dem i stedet for :)

Anne

engang imellem mangler man bare en syns godt om knap herinde!

men thunbs up Ann og Hanne ;)

man kan da ikke lægge sag an over at folk har gjort noget man selv har hjulpet dem med. Eller det kan man da nok godt, men man kan ikke vinde. (med mindre man synes man ahr vundet når man får en afsluttelse i sagen hvor der står man kan klage over afgørelsen, så er det selvfølgelig ret nemt)

Winther Ilderen

Man skulle næsten tro det er amerikasnke tilstande med den Jurry her. Men nu er det jo helkdigvis ikke jer der kommer til og afgøre den sag her.
Peter har i ikke taget imod stævningen i nu ? Til retten !

Hvad med du taler sandt PETER !

Cille

Det kan du så kun være glad for :fnis:
Men uanset hvad,så er folk nok ved at være ret ligeglade, og ingen ved efterhånden om det der kommer fra din side er sandt eller falsk.
Jeg kender ikke Ilderbanden personligt...endnu da..men jeg har følt og set din opførelse, så ja jeg har dømt på forhånd.

Men det da lidt sjovt at det først er problem efter din han stak af, og så er det man tænker om det er sure opstød fra din side, fordi du misundelig over de har happy og du ingen har