Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Folk er sq dumme

Startet af Amazing Ferret, 22. November 2010, kl. 23:00

Amazing Ferret


mette11

Gang på gang bliver man sgu overrasket over folks dumhed!! Stakkels rotte siger jeg bare...og stakkels ilder hvis hun anskaffer sig en!!

Amazing Ferret

Det er jo sygt at hun tror de kan sammen - hvad fanden tænker hun på!!!!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Har desværre erfaret her på det sidste at verden er overfyldt med dume folk. Der var også lige en på G og Gs forum der ville ha gode råd til hvordan hun kunne få sine penge tilbage da hun havde købt en øgle og sælgeren havde tilsendt hende den i en papkasse viklet ind i lagner med post DK. Og så blev den sy og døde af det nogle dag efter og nu ville hun geren ha sine penge retur!

Malene

:lol: :lol: Jeg ved det er ondt, men jeg håber næsten at ilderen æder hendes rotte, hvis hun får en :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Amazing Ferret

Citat fra: A_M_T Dato 22. November 2010, kl. 23:05
Har desværre erfaret her på det sidste at verden er overfyldt med dume folk. Der var også lige en på G og Gs forum der ville ha gode råd til hvordan hun kunne få sine penge tilbage da hun havde købt en øgle og sælgeren havde tilsendt hende den i en papkasse viklet ind i lagner med post DK. Og så blev den sy og døde af det nogle dag efter og nu ville hun geren ha sine penge retur!

Ja den tråd læste jeg godt - hun er sq heller ikke for klog

Amazing Ferret

Citat fra: Malene Dato 22. November 2010, kl. 23:05
:lol: :lol: Jeg ved det er ondt, men jeg håber næsten at ilderen æder hendes rotte, hvis hun får en :lol:

Nej jeg synes ikke det er ondt :fnis: jeg tænker lidt det samme

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Amazing Ferret Dato 22. November 2010, kl. 23:06
Citat fra: A_M_T Dato 22. November 2010, kl. 23:05
Har desværre erfaret her på det sidste at verden er overfyldt med dume folk. Der var også lige en på G og Gs forum der ville ha gode råd til hvordan hun kunne få sine penge tilbage da hun havde købt en øgle og sælgeren havde tilsendt hende den i en papkasse viklet ind i lagner med post DK. Og så blev den sy og døde af det nogle dag efter og nu ville hun geren ha sine penge retur!

Ja den tråd læste jeg godt - hun er sq heller ikke for klog

Nej det er hun godt nok ikke, og syns Bare der har været så mange for tiden der har misforstået det der med dyr helt vildt. der var også en der rådede en anden til at sparke hendes hest i testiklerne hvis den ikke opførte sig ordentligt!! igen kæmpe IDIOT

Cille

Citat fra: Malene Dato 22. November 2010, kl. 23:05
:lol: :lol: Jeg ved det er ondt, men jeg håber næsten at ilderen æder hendes rotte, hvis hun får en :lol:

Malene du mener hendes LIDER æder rotten :lol:.
Men ja, jeg tror trunten får en bart opvågning hvis nogen da sælger hende en ilder....nå nej en lider :fnis:

Julie

#9
Jeg ved ikke hvem hende mille000 er, men jeg er bestemt ikke enig når hun skriver; "en ilder for 500,- der skal kunne lide rotter.. jamen det finder du da sikkert nok! hvis den enten skal være mere eller mindre død, eller være så bidsk at du aldrig kommer til den.. ".. Det er da noget værre lort at skrive, for at sige det ligeud.

Det er ikke en umulig opgave at få en ilder og rotte til at gå sammen, men jeg kunne forestille mig at man skal være MEGET heldig at få det til at fungere.. Jeg fandt en film på youtube med en ilder der har været vant til rotter siden den var 5 uger, og de ser ud til at gå fint sammen, men jeg fandt også en anden film med en ilderhvalp der nogenlunde kunne lade rotten være - det var første og sidste gang de var sammen, for ilderen blev lidt for interesseret til at ejeren turde lade dem være. Men for sørensen hvor må der være meget arbejde i det også. Hele tiden at skulle holde skarpt øje med at ilderen ikke bliver for voldsom, og måske knækker nakken på rotten - det må virkelig være stressende i længden.

cmkh

#10
Min sirius har randt sammen med rotter før, han gjorder dem ikke noget. han var sluppet ud af hans transportskasse, som vi ikke harde set men da vi se det lå de sammen på gulvet sammen og kikket på hianden

Anne

Måske det kan lade sig gøre hvis ilderen vendes til det fra hvalp, mange ting kan jo lade sig gøre. Men jeg tror nu også det er fuldkommen urealistisk at finde en ilder der allerede kan med rotter for 500 kr, og skal man have en hvalp, så er årstiden forkert og 500 kr nok for lidt, og så er risikoen jo bare for stor generelt. Desuden er det da uansvarligt at tage en ilder fra som 5 ugers for at få den til at gå md en rotte og en 8 ugers+ hvalp ville jeg vireklig ikke turde med. Jeg ville ikke turde generelt, der er en i meeps linie der er død som følge af rottebid.

Kan godt være det KAN lade sig gøre, men hvis det går galt kan det blive fatalt for begge dyr.

Barky

Kan I huske Rie fra Ilderfryd.?? Hendes ilder Rosa kunne godt gå sammen med rotter... De andre ildere kunne ik, men Rosa vaskede på dem. *G*

Men det er så også det eneste tilfælde jeg reelt har mødt i 6 år i miljøet. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia