Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

line of frida er flyttet hjemme fra

Startet af katja, 27. April 2012, kl. 16:51

katja

Line har vi igennem længere tid prøvet at køre ind i vores gruppe med uden held, hun ville kun frida, så vi valgte at stelisere line og finde hende et nyt hjem, der kom en meget sød pige fra det mørke jylland i dag, Line virket til at syntes godt om hende, line har siden hun blev steliseret gået alene, pga stingende, så jeg lukket hende selvfølgelig ud, så lines nye ejer kunne se hende, men line havde mere travlt med af finde op til frida, for at nulre næser

så jeg tog en meget hård beslutning at lade mit flaske barn flytte med, så de piger forsat kunne være sammen da de havde nok i hinanden, men nøj det gjorde ondt, og alligevel har jeg det ok, da jeg ved de fremover kan sove sammen,nusse,og lege sammen,og vil blive elsker af deres nye ejer.
frida fungeret heller ikke optimalt i den store gruppe, hun kunne ikke enes med delaware, og omvendt, så jeg føler jeg gjorde det rigtige for mine 2 piger, men nøj jeg kommer til at savne dem,men der går nok lidt inden jeg helt forstår de er flyttet

men jeg ved de får et dejligt hjem, hos en sød pige og hendes kæreste, de er her inde men kan ikke huske hendes bruger navn,

det var som sagt en svær beslutning, men jeg er sikker på det var den rigtige for de 2 smukke små piger, nogle gange er man nød til at tænke på dyrene, og ligge sine egne føgelser tilside, og det gjorde vi i dag
ejer af 7 dejlige trolde,