Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Felix (Rikmas Bagera) 07.07.05 - 07.06.10

Startet af PiaLyng, 7. Juni 2010, kl. 13:57

PiaLyng

Idag blev det dagen hvor vi måtte tage afsked med Felix. Han har længe haft en svingende vægt, hvilket jeg ikke har tænkt videre over. Han begyndte at få voldsomme hoste anfald, nyse anfald og skreg/pev hver gang. Har haft to dyrelæger til at tjekke på ham, som ikke kunne sige hvad der var galt, men hvis det blev værre måtte jeg jo tage valget om han skulle leve eller om han skulle have fred.
-Jeg valgte det som var bedst for min dreng.

Du kom hertil da du var 3år. En lille hvid haleløs herre, på knap 1kg. Du tog mig med storm, som intet andet dyr nogensinde har kunne gøre før. Du viste mig hvad dine fine tænder kunne gøre, og du viste hvad din mening var. Du fandt dig i alt fra min side af, og mindre fra Steffens. Men alligevel  fik han også lov til at møde dit kærlige jeg,

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, har mumlet det for dig de sidste par dage.
Jeg elsker dig min elskede dreng, og du vil aldrig bliver glemt.
Jeg håber du vil hoppe glad over regnbuebroen og at dine tøser tager i mod dig på den anden side.

Du vil blive savnet af alle som nåede at møde dig, og ved dine tre drenge også vil savne dit nærvær.






Nu ligger du i mine arme og sover stille ind. Hvisker det samme til dig igen igen igen.
Jeg elsker dig. og hils dine piger fra mig

mette11


FerretParadise

Ann Hillerslev.

Sølvsten

R.I.P. Felix

Og mange trøste kram til dig Pia

Julie


Julie Stuhr

Jeg er så ked af det på dine vegne, Pia :(

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

lille_jill


Anne

Kondolerer :(

Hvor er der hårdt at læse at Felix er taget herfra allerede. Mys genfundne bror, som jeg trods alt er rigtig glad for at have kunnet følge over nettet.

HB-Ferrets

Hilsen Maja
&
Alle totterne

Mustela

Kondolerer mange gange  :(
Håber han blir taget imod af sine piger, hvad jeg er sikker på han gør.

R.I.P

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior



KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Soelberg`s SUN ferret