Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Felix

Startet af muligvisengnu, 21. Juli 2010, kl. 19:46

muligvisengnu

Vores dejlige Felix valgte at drage afsted mod regnbuebroen d. 19 Juli, mæt af dage.

Felix kom til os sidste sommer, sammen med Dango og Frynse, og vi vidste fra start, at vi havde ham på lånt tid, på grund af hans relativt høje alder, og hans baggrund som dyrehandelsilder. På trods af dette, har han formået at gøre et kæmpe indtryk på os.
Han var speciel. Mindede på mange punkter om min gamle ilder, på grund af hans manglende interesse for andre ildere. Han legede bedst selv eller med os. Han var altid den første til at hilse os velkommen hjem, ved ivrigt at hoppe op af vores ben, og vente på at blive taget op,  og han elskede at ligge sig til at sove i tæppet på ens skød, efter en lang dag med leg.

Jeg glæder mig over, at han var i godt humør lige til det sidste, og ikke nåede at blive syg og svagelig, før alderen fik hans krop til at sige stop, mens han sov sødt i sin hængekøje.
Han var altid den første til at kravle ud på sjov, den første til at komme ivrigt rendende, når hans yndlings pivedyr blev fundet frem, den første til at dykke ned i godbiderne når disse blev fundet frem.

Sov sødt lille Felix. Vi takker for den tid vi fik med dig <3

Til sidst vil jeg takke Namilla for at have givet os mulighed for at dele hverdagen med Felix's skønne personlighed.

FerretParadise

Kondolerer mange gange. :'(
Ann Hillerslev.

mette11


cibatuchsi


Namilla

Tak for de dejlige ord om ham Danielle. Ja Felix nåede at blive næsten 6 ½ år gammel, en flot alder for en dyrhandler-ilder, som endda ikke levede særligt sundt det første års tid af sit liv. Felix var på mange måder "prøveklud", idet han var min første ilder, og jeg bare fulgte dyrhandlerens råd. Derfor levede han i starten af kattemad og fik frugt som godbidder...så at han alligevel blev så gammel er flot. Som Danielle skriver var han meget speciel. De som har mødt ham til træf, har vel dårligt set ham, fordi han var den første til at finde et roligt sted under en kommode eller i en kasse han kunne have for sig selv. Han tolererede andre ildere, var ikke fjendtlig, men havde bare ingen interesse i dem. Dette skyldtes måske at Felix var ene-ilder det første år jeg havde ham, hvor han kun havde mig. Derfor var hans interesse altid mere rettet mod mennesker, end mod ildere.
Det stikker lidt i hjertet at han ikke er mere, selvom jeg aldrig har fortrudt beslutningen om at give drengene væk. Men jeg ved at vi mødes igen, på den anden side af regnbuebroen. (Så må vi slås om hvem der skal have ham der Danielle....*S*)

Julie

Kondolerer, det gør mig ondt på jer begges vegne. Felix var en rigtig dejlig dreng

Anne


lille_jill


PiaLyng

Kondolere til jer alle !

ilderhjemmet

mange tanker og kondolancer til jer :(
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Barky

Kondolerer med Felix... Det var en rigtig flot alder han fik..... :(
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

Kondolerer mange gange. Han lydder til at ha været en dejlig dreng..

Vh. Marianne

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Soelberg`s SUN ferret


KariN

Kondolerer mange gange..
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3