Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Din sidste rejse

Startet af FerretParadise, 26. November 2010, kl. 12:50

FerretParadise

Idag er det 2 uger siden jeg sagde farvel til min elskede Zefyren, men også dagen hvor jeg fik ham og Luna hjem igen.

Jeg er glad for at ha dem hjemme igen, det er en god følelse, at vide at de er her igen.

De var kærester i over 4 år, og de er igen forenet. De blev kremeret sammen, og ligger nu i samme urne.



Ann Hillerslev.

cibatuchsi

hvor er det bare et smukt sidste hvile sted de har fået sig. og så sammen. <3

Eliza

Hvor er jeg glad for at du fik dem hjem i dag.. Synes det er så sødt at de nu er sammen igen og denne gang skal de aldrig skilles  <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

åååh :( Så oerhört fint de har fått det <3

lussingen

Det glæder mig at de er kommet hjem, hjem til der hvor de hører til. Og nu kan de være sammen for evigt, det er da smukt <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

NemoToft

Hej. Det er vel nok en smuk urne  <3 Må jeg spørge hvilket krematorie den er fra? Knus Dolly.

FerretParadise

#51
Citat fra: NemoToft Dato 13. December 2010, kl. 22:26
Hej. Det er vel nok en smuk urne  <3 Må jeg spørge hvilket krematorie den er fra? Knus Dolly.
Det er faktisk ikke en rigtig urne.
I sommers gik jeg en tur i København, og der var en masse boder, bla en kunsthåndværker som lavede forskellige skåle, vasker osv, og der fandt jeg denne her.

Jeg var nemlig ikke interesseret i at få en rigtig urne til dem, så jeg var på udkig efter noget andet.
Jeg har 3 almindelige urner her hjemme, og Luna og Zefyr skulle være i noget andet, noget der passede til dem, deres helt eget unikke hvilested.
Ann Hillerslev.

KariN

Jeg syns det er fint at de igen er sammen <3 det er en sød og smuk måde at minde to unikke ildere på
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter

Hvor er det bare en smukt mindested, du har fået lavet til Luna og Zefyr.

Jeg fik også taget et billede på Julefrittevitten,som jeg gerne vil dele med Ann i denne tråd.

Jeg synes det er så smukt et billede... Mette der står og kæmper for at holde tårerne tilbage og Ann der lukker øjne, kysser Speedy og sender en tanke til Zefyr...



Jeg synes det var stort af Ann af uddele Zefyrs mindepris og samtidig takke alle der havde skrevet på diverse forums.

RybergKlanen

Farvel Puttefyren :(
Du vil for altid have en helt speciel plads i mit hjerte sammen med prinsesse Luna, i 2 var bare noget helt specielt og ganske særligt for mig <3

NemoToft

Citat fra: FerretParadise Dato 14. December 2010, kl. 08:02
Citat fra: NemoToft Dato 13. December 2010, kl. 22:26
Hej. Det er vel nok en smuk urne  <3 Må jeg spørge hvilket krematorie den er fra? Knus Dolly.
Det er faktisk ikke en rigtig urne.
I sommers gik jeg en tur i København, og der var en masse boder, bla en kunsthåndværker som lavede forskellige skåle, vasker osv, og der fandt jeg denne her.

Jeg var nemlig ikke interesseret i at få en rigtig urne til dem, så jeg var på udkig efter noget andet.
Jeg har 3 almindelige urner her hjemme, og Luna og Zefyr skulle være i noget andet, noget der passede til dem, deres helt eget unikke hvilested.

Det er et smukt stykke keramik du fundet.  <3

FerretParadise

Tak.

Ja det betyder meget for mig, at de ligger i en "urne" som er lidt specielt, og ikke en som står i hvert andet hjem.
Plus at den ikke skulle ligne en almindelig urne, som de andre jeg har stående.
Ann Hillerslev.

FerretParadise

Min elskede skat, idag er det din fødseldags.  <3
Jeg sidder her og mindes dig med smerte i mit hjerte, puha hvor jeg bare savner dig.  :(
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato  8. Maj 2011, kl. 09:16
Min elskede skat, idag er det din fødseldags.  <3
Jeg sidder her og mindes dig med smerte i mit hjerte, puha hvor jeg bare savner dig.  :(

Åhh Ann :( Jeg håber at dagen trods alt også vil bringe dig gode og sjove minder om Puttefyren. Jeg sender Jer begge en tanke og et stort kram til dig <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Det er bare super hårdt når man når mærkedagene for ens elskede der er rejst videre.. sender en masse tanker til dig og puttefyren og et stort kram
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3