Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Din sidste rejse

Startet af FerretParadise, 26. November 2010, kl. 12:50

FerretParadise

Tusind tak Mette og Karina.  :)

Ja det er virkelig hårdt, og det bliver aldrig det samme for mig uden min PutteFyr. Aldrig.  :'(
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Du får lige et kæmpe kram for os alle på Falster, og en masse dejlige tanker og de dejligeste minder vi har om Puttefyren..  <3

AlisVolatPropiis

Tillykke Puttefyren! Håber du har en rigtig god dag, og kan se ned på madmor og vide du stadig er elsket :)

FerretParadise

Zefyren jeg savner dig lige nu.  :( :(
Ann Hillerslev.

FerretParadise

Det har været sådan en svær dag idag, mine tanker har hele tiden været hos Zefyr.
I dag er det et år siden vi måtte sige farvel og på gensyn, og det er bare helt af helvede til.
Nu kan jeg ikke tænkte, at for et år siden da var vi sammen...
Jeg synes mit liv er blevet så tomt uden Zefyr, han vil aldrig kunne erstattes, han mangler...  :(

Elskede Zefyr, jeg savner dig noget så forfærdeligt, den hængekøje du hængte op i mit hjerte er stadig tom.  :(
Ann Hillerslev.

Soelberg`s SUN ferret

#65
hvor går tiden bare stærkt

Amazing Ferret

Citat fra: FerretParadise Dato 26. November 2011, kl. 22:41
Det har været sådan en svær dag idag, mine tanker har hele tiden været hos Zefyr.
I dag er det et år siden vi måtte sige farvel og på gensyn, og det er bare helt af helvede til.
Nu kan jeg ikke tænkte, at for et år siden da var vi sammen...
Jeg synes mit liv er blevet så tomt uden Zefyr, han vil aldrig kunne erstattes, han mangler...  :(

Elskede Zefyr, jeg savner dig noget så forfærdeligt, den hængekøje du hængte op i mit hjerte er stadig tom.  :(

Jeg føler virkelig med dig  :( Selvom det kun er 3 mdr siden jeg mistede min elskede Peanut er livet bare ikke det samme uden ham.
Du får lige et stort kram herfra og så tænder jeg også et lys for din elskede Zefyr

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Han var også en rigtig dejlig dreng..  <3

Dark Crystal Ferret

Zefyr var helt bestemt en helt særlig dreng. Og jeg forstår godt at du savner ham så meget. Det har aldrig været skjult for nogen hvor meget den dreng betød for dig.
Og jeg kender følelsen ganske udmærket. Især på dyret fødselsdag og på døds dagen :X . Det er de værste!! Men sender lige en masse trøste kram til dig.
Tror bare der findes dyr der finder ind i ens hjerte at du aldrig rigtig kommer dig ordenlig over det når du må sige farvel til dem.