Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Faifel min puttetrold

Startet af ninaliv, 22. August 2011, kl. 08:29

ninaliv

 <3 <3 I morgen flyver den dejlige engel over på den anden siden  <3 <3

Han har fået kræft, igennem længere tid har han ændret adfærd. tabt sig osv.

han har en knude under hagen / i spiserøret og det gør at han ikke længere kan spise ordentligt.

Så nu har jeg besluttet at han skal have fred  :(, i morgen kl 9.45 bliver han sendt til de evige græsmarker.

Dette er så hådt og jeg er total grædefærdig ..

Faifel , I love you . du er den bedste ilder.. <3



KariN

Kondolerer mange gange.. Håber han kommer godt afsted
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

ninaliv

Mange tak. jeg ved det er det bedste, han skal ikke lide mere. men hold op , hvor er det hårdt. Jeg elsker ham så meget , Han er min første ilder, og hold op hvor han vi haft mange gode tider sammen  <3

KariN

Ja det gør så forbandet ondt når man skal sige farvel til ens elskede dyr, men det er den rigtige beslutning du har taget for ham..

Jeg håber at du om noget tid kan mindes ham og alle de gode tider i har haft sammen..
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Mange tanker til dig!

Hvil i fred lille ven

lizzy171002


R.I.P. Freja

AlisVolatPropiis

Det er så hårdt :( kondolerer:(

Lena og Peter

Vi kondolerer mange gange.. Det er aldrig sjovt..  :(

Anne


Amazing Ferret


Randi

:'(  hvor har det bare gået stærkt nedad ..   Sidder og græder, ville virkelig ønske der var noget jeg kunne gøre..  ( dumme dumme sygdom )
Kom godt afsted lille skat <3. Og søde Nina vi snakkes ved pr tlf igen senere.. Kæmpe kram til dig <3 .. Gi lille mand en farvel nys fra mig. @-}-- 

ninaliv

Tak allesammen..

Citat fra: Randi Dato 22. August 2011, kl. 12:10
:'(  hvor har det bare gået stærkt nedad ..   Sidder og græder, ville virkelig ønske der var noget jeg kunne gøre..  ( dumme dumme sygdom )
Kom godt afsted lille skat <3. Og søde Nina vi snakkes ved pr tlf igen senere.. Kæmpe kram til dig <3 .. Gi lille mand en farvel nys fra mig. @-}-- 

ja vi snakkes ved .. og tak for krammet du får et retur.

og jeg giver lille manden en kæmpe nys fra dig. han ligger her i min skød og sover..

SilverDragon

Hej Nina
Kondolere her fra..
Ved hvad det er du må gå igennem. Har selv lige sagt farvel til Sato.
Du ved at fu altid kan skrive på facebook eller andet hvis det er..

Cille


Minority ferrets

Det gør mig SÅ ondt søde. Du ved du altid kan ringe og skrive hvis der er noget. Dig og Laban er altid velkomne her <3
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html