Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

vi ses igen lille Viktor.

Startet af Randi, 4. September 2011, kl. 16:28

Randi

Viktor blev idag fundet død i vejkanten af Christina i varde. :´(  Efter lang tids søgen på at finde ham er han fundet, desværre ikke som håbet. Utroligt nok har han klaret sig ude alene siden sankt hans. Uvisheden var den værste men nu ved jeg da at min gamle dreng er et bedre sted, og nu leger rundt i ilder himlen med hans kære små venner.. :'( R.i.p min lille skat. Viktor blev 6 år gammel. <3

mette11

Kondolerer mange gange. Det var ikke sådan han skulle være fundet  :( Han havde fortjent bedre. Men i det mindste har i nu vished over hans skæbne.

Sølvsten


Mustela

R.I.P Viktor og må igen forenes med dine venner  <3

Varme tanker til dig Randi....

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Cille


Lena og Peter


Dark Crystal Ferret

Er jeg ked af at høre. Kondolerer mange gange :'(

Anne


Stubba

Rip lille Viktor.

Jeg har det stadig lidt dårligt over at jeg skulle bringe dig de dårlige nyheder :( ..

men han er i ilderhimlen nu <3
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Shamua


Vh. Marianne

CMS

Puha, hvor ubehageligt :( Kondolerer mange gange..
Hvil i fred lille ven.
Mange hilsner Christina

Amazing Ferret


Randi

Tak skal i have ..
Christina du skal bestemt ik ha det dårligt over det. Du har gjort så meget for at finde ham.
Og det har givet mig ro at vide .. Ville self ønske han kunne ha kommet hjem sammen med phoebe igen, men nu er han i det mindste et bedre sted end han går sulten rundt ude alene.. Så tusinde tak :) Han var den dejligste dreng, meget følsom og kærlig, og han vil ALTID være i mit hjerte.. <3

ninaliv

hvil i fred søde Viktor  <3

er sikker på du båtter rundt med Faifel deroppe nu..

Randi jeg kondolere ..

knus <3

Soelberg`s SUN ferret