Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

vores elskede hollandske duvell :(

Startet af ilderhjemmet, 14. September 2011, kl. 13:40

ilderhjemmet

Idag kl. 1015 fandt jeg dig liggende med kramper, en stresset Quark var hos dig, du var kold og sløv, jeg bar dig ind sad med dig med et tæppe over dig, de næste 20 minutter havde du det ene krampeanfald efter det andet med længere og længere tids varighed, fik en akut tid hos Allison, ringede efter madfar (han var på job) så vi kunne komme afsted i en fart. Kl 1130 blev du undersøgt, blodsukker var normal, ingen hævede milt eller andet, dog mærkede Allison at dine tarme mærkes underligt evt tarmslyng, du fik yderligere 2 krampeanfald, vi talte om operation af tarmene, men overlevelsen procenten for dig min skat, var meget ringe da du var meget svag  :(
madfar og jeg måtte tag' den tunge beslutning, åhh Dyvleskat  <3 det er bare så hårdt  :( , vi bad derefter om en obduktion fordi det hele var så pludselig og gik så stærkt, Allison ringede ca. efter 10 min. efter vi var kommet hjem, hvor hun fandt bl.a at dine tarme var mørke og hævet (ingen tarmslyng), din mave var også mørk samt der var hvide pletter på din lever, Allison var meget sikker på at det var en aggresiv bakterie, der er nemlig en bakterieform som formerer sig så hurtigt som i dit tilfælde. Vi kunne intet gøre  :(
Vi skal nu holde et vågent øje med de andre ildere og komme med dem hvis vi får flere tilfælde (hvilket jeg/vi  absolut ikke håber)

Elskede Dyvle, jeg hentede dig i Holland, Skipper sagde før jeg tog afsted at jeg skulle vælge den første hvalp der kom løbende, der kom 15 hvalpe og du var ikke ibland dem, derimod kom du luntende langt tid efter de andre, kikkede op på mig og jeg var solgt, du lå på mit skød det meste af vejen tilbage til DK, og ikke et eneste bid har jeg fået fra dig, du mistede lidt af synet på det ene øje efter at ha' fået et fremmedlegeme i det, men det generede dig slet ikke. Du var den stille rolige lidt dovne ilder men elskede også at lege, du elskede dine legekammerater og de, er jeg helt sikker på elskede dig.
Vores kærlighed til dig har du aldrig været i tvivl om, vi var heller aldrig i tvivl  <3

Elskede dig RIP  <3, hils Nanok og Plato  <3 og alle de andre totter, er sikker på at du bliver godt modtaget i ilderhimlen  <3

Undskyld det lange og måske lidt frustreret indlæg  :(
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Hvild i fred Duvell.

Mange tanker til jeg begge!

Lena og Peter

Vi kondolere mange gange...

Det er altid så skide hårdt.. En kæmpe krammer fra Falster til Jer begge.

Bawa

Sov sødt, Duvell :(
Kondolerer mange gange.

Julie


Barky

Kondolerer... Sikke en lorteoplevelse i har fået.. :(

Er det en smitsom virus? Skal vi andre være bekymrede? Bliver det undersøgt? For det lyder godt nok ikke som noget jeg vil have inde døre!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

katja

Kondolerer...  det gør mig ondt at høre :(
ejer af 7 dejlige trolde,

Dark Crystal Ferret

Ej Ej det er ikke rigtig - stakkels stakkels lille Duvell. Det er godt nok trist at høre :'(
Jeg husker skam godt hvordan han hoppede som den første lige over i armene på dig den dag i Holland.
Kondolerer rigtig mange gange med det til jer begge :'(

Amazing Ferret


AlisVolatPropiis

Åh nej det er jeg ked af at høre :( Kondolerer :'(

SilverDragon


FerretParadise

Åh gud hvor er det dog forfærdeligt, det gør mig virkelig ondt.

Kondolerer mange gange.  :(

Jeg vil som Julia også gerne høre mere om den bakterie.
Ann Hillerslev.

mette11

Kondolerer mange gange...det er godt nok ikke rart at finde sin ilder sådan og skulle træffe en så hård beslutning så hurtigt. :(

lille_jill