Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Min elskede Ludvig

Startet af Sussie, 12. Oktober 2011, kl. 13:58

Sussie

Jeg er bare så ulykkelig :'( Min dejlige Ludvigfyr er blevet aflivet i dag :(

Han blev 6 år gammel.

Han har længe haft tilbagevendende diarre og han har fået forskellige antibiotikakure og fået testet afføringensprøver, men intet hjalp. Han har dog haft det godt på trods.
Indtil i morges, hvor han pludselig så helt forkert ud :'( Han var helt slatten og kunne ingenting. Han kunne ikke gå særlig langt og han kunne ikke holde på sin afføring, min stakkels lille dreng :( Heldigvis havde Lone Riberholdt tid til os og hun sagde at hans milt var kæmpestor og at han højst sandsynligt havde kræft i tyndtarmen.

Hun ville gerne prøve en antibiotikakur, men hun syntes at han skulle have fred. Jeg havde allerede forberedt mig på det, for han så meget skidt ud og afføringen løb bare ud af ham hele tiden og jeg vidste af antibiotika ikke havde hjulpet før. Vi blev hurtigt enige om at give ham fred, så det fik han mens han slikkede efa-olie i sig. Tusind tak til Lone for at være så sød og behagelig. For hvor er det dog hårdt at skulle sige farvel til min elskede Ludvig, som jeg har haft så mange gode stunder med, siden han var en lille hvalp  :(  :(  :( Jeg har også tudet og tudet lige siden.

Han har fået en fin kasse som han ligger blødt i, med alle hans yndlingssager. De andre ildere har fået lov at snuse til ham og især hans søster Bøffe kunne godt mærke at han slet ikke var som han plejede  :'( I eftermiddag tager vi ud og begraver ham samme sted som hans gode venner Viggo og Sigurd ligger.

Farvel min elskede Ludvigdreng  <3 Vi vil aldrig glemme dig! Tak for alle de gode år vi har haft sammen. Måske vi ses igen <3




Sølvsten


Louise Cecilie

Det er jeg ked af at høre :'(

Hvil i fred lille Ludvig  <3

KariN

Kondolerer mange gange med tabet af din dreng :(
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11


Shamua


Vh. Marianne

Lena og Peter

Vi kondolerer mange gange..  :'(

FerretParadise

Kondolerer mange gange Sussie.  :(
Det gør mig ubeskriveligt ondt at høre, at du har måtte sige farvel til Ludvig.
Lunas brormand....  :(
Ann Hillerslev.

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Cille


Barky

Farvel Ludvig din dejlige drenge..
Du bliver en meget savnet ilder. :'(
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Amazing Ferret


AlisVolatPropiis

Åh nej...han var bare en fantastisk dreng jeg er glad for at have haft æren af at møde :'( kondolerer så meget....hvil i fred skønne dreng :(

Miliah


katja

Kondolerer :( det gør mig ondt at høre
ejer af 7 dejlige trolde,