Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Min lille hollænder<3

Startet af PiaLyng, 25. Oktober 2011, kl. 12:10

PiaLyng

Hamon Hamon Hamon :'(
Ved ikke hvor jeg skal starte. Har prøvet at skynde mig at komme over din manglende tilstedeværelse, men bliver påmindet det hver gang jeg fjpller med de andre. Mangler dig så meget herhjemme, dit lille forpjusket ansigt som titter frem, og din sjove båtten.. Du var sådan en sød, sjov og legesyg dreng, og burde have set noget før, at du var begyndt at ændre dig :(. Men jeg reagerede første gang jeg så det, første gang jeg så dig sitre og stirre lige frem uden at reagere på jeg kom :'(

Jeg hev dig afsted til dyrelægen, hvor han sagde du 'bare' havde eppelepsi, og mine forklaringer på hvad jeg havde set, ikke kunne lyde som andet end eppelepsi. Han tog fejl.. Tænkt hvis jeg bare havde hørt på ham og tænkt 'okay' :'(.. Han ville ikke tage blodprøver eller noget som helst, fordi han mente det var hvad han havde sagt.
Dagen efter tog vi igen afsted, dog til en anden dyrelæge. Vi fik taget en test der viste insulinoma. Jeg fortalte at du havde tabt dig, og din fraværrende opførsel, og vi fik straks tid til en scanning. Og jeg undskylder for jeg holdte sig så hårdt, og lod din søde mave barbere og at vi holdte dig fast.. Ville bare have vished, ville bare vide hvad du fejlede..
Scanningen viste kræft, og det var ikke bare lidt. Dyrelægen fortalte at dine organer så fine ud, men at der var en kræftknude blandt dine tarme, og han synes det var meget risikabelt at fjerne den.

Jeg begyndte bare at græde, vidste ikke hvad jeg skulle gøre. Selv dyrelægen fældede en tåre.

Den 14. oktober valgte jeg at vi gav op.. Dine 'anfald' var nærmest konstante og du blev ved at smide gramene.
Jeg fik fat i en dyrelæge som ville komme ud til os. og han skyndte sig.
Du og jeg brugte tid i haven, for første gang lysnede du lidt op.. Du dappede friskt efter mine bukseben og da vi kom ind sluprede du olie og vitaminpasta idag. Du nød det.. Og jeg nød vi bare var os to, og vi bare sad og hyggede.
Dyrelægen kom og jeg prøvede at være stærk.. Da du var sovet ind, gik dyrelægen og vi to sank ned på sofaen.
Det var hårdere end forventet - troede jeg havde forberedt mig og det ikke ville være så hårdt.

Vi savner dig, så meget.
Det gør ondt at skrive det her, som som det er slutningen på det vi havde - selvom du forlod os for et stykke tid siden.
Din krop ligger ved siden af Hexia, din 'plejemor' som beskyttede dig mod mobberierne i starten. Og din sjæl er forhåbenligt sammen med hende, Felix, Freja og alle de andre skønne ildere der er rejst over regnbuebroen.

:'( :'( :'(

(beklager det forvirrende, underlige indlæg..)

FerretParadise

Åh altså...  :(
Kondolerer mange gange.  :(
Ann Hillerslev.

Amazing Ferret

Åhhhhhh stakkels Hamon   <3

Kondolere mange gange  :(

Shamua

Kondolerer mange gange Pia, sidder her med tårer i øjnene :'( ...

Jeg synes du fik en rigtig flot afsked med din elskede dreng, og det er jeg sikker på at han satte pris på. Sov godt smukke Hamon <3

Vh. Marianne

Sølvsten

Åh søde Pia hvor jeg føler med dig.

Hvil i fred Hamon

Stubba

Åh ... Sidder her med tårerne løbende ned af kinderne.
Jeg håber at du husker på alle de goder tider med ham, istedet for de dårlige <3

Sov godt, lille hollænder <3
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

mette11

Kondolerer mange gange.  :( Det er altid så trist når de skal herfra, men du gjorde det rigtige for ham og det er jeg sikker på at du med tiden kan finde trøst ved.

Louise Cecilie

Kondolerer mange gange  :( - det er aldrig sjovt at miste sin dejlige ilder basse :(

Knus herfra
<3

Lena og Peter

Vi kondolerer... Det er bare altid så hårdt at sige farvel.. :'(

R.I.P.  Hamon.. :(

Line


Minority ferrets

Jeg kondolerer mange gange Pia :( dook in peace Hamon
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

CMS

Mange hilsner Christina

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Det er så svært at skrive i den her slags tråde... Og så lige Hamon :( han var sgu noget specielt den dreng :( jeg kondolerer så meget med dit tab Pia :(

katja

ejer af 7 dejlige trolde,