Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Min lille hollænder<3

Startet af PiaLyng, 25. Oktober 2011, kl. 12:10

NemoToft


Julie

Årh Pia, det er jeg virkelig ked af at høre :(

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Dark Crystal Ferret

#18
Det er svært rigtig at skrive noget ordenligt - og sætte ord på hvad jeg føler lige nu. Men Pia jeg var helt paf da du skrev til mig at Hamon havde det så skidt. og endnu mere da du fortalte han skulle forlade os.
Jeg er totalt knust over det endnu - selvom jeg har vidst det længe.
Men jeg vil bare sige at jeg tænker på jer begge to Pia. Jeg er lige her hvis i får brug for mig - uanset hvad det drejer sig om.

Og Hamon.. må jeg kalde dig Tutankhamon denne gang?.. Lille kærlige, glade og sjove dreng. I mit hjerte bor du for altid.
Jeg er glad for at vide du var lykkelig i dit liv hos Pia og Steffen - for det ved jeg du var. Og jeg er taknemmelig for jeg lærte dig at kende.
Du vil altid være en ilder der er mit hjerte meget nært - mere end du aner, måske endda mere end nogen aner.
Jeg håber du kom godt over regnbuen kære Hamon.. og jeg håber du løber glad rundt et sted bag regnbuen nu og leger med alle dine gamle venner.
Jeg har tændt et lys for dig Hamon - og jeg vil sende de kærligeste trøste knus til din madmor og madfar. Jeg ved de var de mest perfekte forældre du kunne få, og jeg ved de altid har gjort alt for dig <3
Hvil i fred  :'( :'(
og mange knus fra din X madmor og hele familien her.
Elsker dig forevigt  <3

NemoToft