Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hvil i fred lille diva skotta

Startet af lille_thor, 17. November 2011, kl. 17:50

lille_thor

Idag fik min lille diva, skotta lov at sove stille ind hos dyrlægen.
Du var elsket af mange på grund af din egen helt personlige sjove måde at være på og du vil helt sikker være savnet.
Jeg fik ikke lov at ha dig længe, men den tid jeg har haft med dig har været guld værd selvom der har været mange ned ture har der helt sikkert også været opture. Jeg elskede og grinede meget af dig når du bed mine kammerater i benene og hoppede rundt som en lille fjolled bamse. Du var smuk og se på ( selvom du manglede en tand og havde en brækket tå) og på dit navneskilt stod der diva på den ene side for det var det du var, en bestemt lille dame med egne meninger.
Jeg elsker dig meget og i aften skal vi holde din begravelse med et par venner der kendte dig og din aske vil få sin helt særlig plads i stuen.
God rejse min skat og hils der over <3
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

KariN

Kondolerer mange gange med tabet af din pige..
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter


lussingen

Kondolerer mange gange. Det er tydeligt at høre hun var en elsket pige <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne


Louise V


Miliah


mette11


Minority ferrets

Åh lille skotta tøsen :'( jeg fællede en del tårer efter din mor havde ringet til mig i eftermiddag. Du var ikke blot elsket hjemme, men også meget her ved os!! Du var SÅ dejlig at have på besøg og passe og vi kommer sådan til at savne dit dejlige sind og din personlighed. Jeg har tændt et lys for dig <3 så jeg håber du får det godt på den anden side af regnbuebroen!! Du må hilse lille paise mange gange.... vi savner dig allerede
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

KittAnderson

Det er jeg virkelig ked af at høre :(
Ved du elskede den lille tøs, og jeg elskede hende også, mens hun var her <3
Tænder et lys for hende i aften!
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_thor

Tak alle sammen.. Hun er nu blevet brændt. Noget af hende ligger nede i haven og asken der er tilbage ligger og køler af og så kommet det i den fine krukke imorgen.
Hendes navn betyder jo hunkøns drille spøgelse, så det blir spændende om hun kunne finde på at spøge videre her hjemme.
De andre fik lov at sige et sidste farvel båt til hende her hjemme, sif puffede lidt til hende og da jeg så tog sif op i armene slikkede hun tårene af min kind  :-$
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Louise Cecilie


Sølvsten