Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Lady Luck (White Lady of Bandits)

Startet af Lyspunkt, 26. Januar 2012, kl. 18:37

ilderhjemmet

sidder helt med tårer i øjnene, smukke smukke ord om en højtelskede pige

RIP Lady Luck
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Shamua

Hvil i fred Lady Luck, kondolerer mange gange :(

Vh. Marianne

Lyspunkt

Tusind tak skal i have alle sammen. Det varmer <3

I dag er det præcis en uge siden vi sagde farvel til Luck. Hun er stadig voldsomt savnet. Jeg har brugt ugen på så småt at lære Aslan og Hera at være lidt mere "puttevenlige" - de to har altid været meget selvstændige. Aslan elskede at putte da han var mindre, men det er røget i svinget, eftersom han blev ældre. De er kun til at putte med, hvis man nupper dem, når de sover - og oftest vågner de kort efter og smutter.
Der er dog allerede fremskridt. Aslan har jeg puttet med et par gange hvor han har ligget hos mig i over en time. SÅ hyggeligt! - og lige hvad jeg har brug for, når nu min faste putte-pige ikke er her mere. Luck kunne jeg jo tage op, prøve at "lægge hende" og oftest krøllede hun sig sammen og lagde sig til at sove hos mig. Hera er også så småt på vej til at blive en putte-ilder, men ting tager tid og Hera har altid været den selvstændige af dem alle. Hun har ikke gidet alt det putteri, kun hvis hun har kunne få lov at ligge med Gammelmanden i sin tid. Så der bliver nok mest "arbejde" med hende. :)

Aslan og Hera har heller ikke været dem, der har været tættest, de har sjovt nok begge været tættest med Gammelmanden. Efter han forlod os, tog Luck Aslan "til sig" og de blev endnu gladere for hinanden. Så de har også lige et bånd de skal have opbygget, selvfølgelig kan de sammen, der er ingenting der, men som skrevet, så er de to meget selvstændige ildere, så det varmede altså mit hjerte da jeg her først på aftenen fandt dem i samme køje <3


Aslan, Hera og ej at forglemme Heras sok, som hun slæber med OVERALT hvor hun skal sove. <3
(Beklager billedekvaliteten, det er taget med mobil-kameraet.)

Lyspunkt

Hera <3 18.09.12 // Lady <3 20.01.12 // Gammelmanden <3 10.08.11

Miliah


Lenac

xoxo Malene <3

lille_jill


Sølvsten


NemoToft


the bird

årh lille lady, må du hvile i fred.. du sidder sikkert på en lille lyserød sky og holder øje med mor, far, Hera og Aslan <3 du lyder til at have været en helt speciel lille pige  <3

Lyspunkt

Lyspunkt

Hera <3 18.09.12 // Lady <3 20.01.12 // Gammelmanden <3 10.08.11

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos