Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Mor elsker dig lille Lucifer

Startet af Minority ferrets, 29. Januar 2012, kl. 00:58

Minority ferrets

Livet er uretfærdigt!!!!
Lille skat, det her kommer som et chok for os alle sammen!!! For bare få timer siden legede du med alle de andre, båttede og hoppede. Nu er du stille og tante og Simon har lige hentet dig. Det føles som om du bare lige skal med dem hjem på weekend, men nej denne gang får du lov til at blive ude ved Ozzy og Bella. Jeg er fuldstændig tom indeni og ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv... Vi puttede jo sammen for lidt siden.
Far fandt dig liggende på gulvet mens Sheldon puttede ind til dig. Han vidste godt der var noget galt. Jeg prøvede alt for at få dig til vågne, men du sover for evigt i mit hjerte nu. Min lille plusser, Sir Pludder.... Min Lucifer med den store næse og de store øre.
For under en måned siden sagde vi farvel til din søster, Arwen. Det er bare så syrealistisk at du ikke er her mere!!! Du nåede lige at vinde din førsteplads og vise hvad du kunne!!!! Du var sgu ikke så dum som vi gik og troede!

Jeg kan slet ikke skrive mere... Jeg er gået tom for ord! Jeg er bare så glad for at du ikke følte noget, at du ikke var syg eller dårlig og at det gik så hurtigt. Du fik en hjerneblødning og nu bløder mit hjerte for dig.

I morgen tager vi ud og begraver dig i tantes have. Her vil du få det godt og jeg LOVER dig at jeg kommer og snakker med dig så ofte jeg kan!!! Jeg tager en lille godbid med som du kan få.

Mor og far elsker dig lille Lucifer. Pas godt på Arwen, Paise og Viktor fra mig!!!!! De glæder sig til at se dig!

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Anne

Hold da op! Hvor er det forfærdeligt at læse og hvor er det bare sindsygt. Det gør mig virkelig ondt. Alt for mange fantastiske venner siger farvel i disse dage :(

Minority ferrets

Citat fra: Anne Dato 29. Januar 2012, kl. 01:02
Hold da op! Hvor er det forfærdeligt at læse og hvor er det bare sindsygt. Det gør mig virkelig ondt. Alt for mange fantastiske venner siger farvel i disse dage :(

Ja jeg synes det er helt sindssygt!!!!!! Jeg legede med ham et halvt minut før!!!
Og ja der er for mange der forlader os i disse dage!!! Jeg måtte jo også sige farvel til min hund i går :'( Synes godt nok det hele er noget møg for tiden
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Anne

det kan jeg godt nok godt forstå du synes! I det mindste kan man sige at han intet har opdaget, han har bare været væk, men det må være et kæmpe chock for dig. Det er jo slet ikke til at tackle!

Snabeldyr

Kondolere ( ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive, ved langtids sygdom når man i det mindste at vende sig lidt til tanken )
Stealing our hearts, then our sanity

Julie

Puha, sikke en omgang - det er dælme ikke retfærdigt. Mange kondolancer herfra :(

Shamua

Kondolerer mange gange :( slet ikke fair!

Vh. Marianne

Soelberg`s SUN ferret


FerretParadise

Hvor jeg bare føler med dig, det er jo kommet som et mega chok.
Kondolerer mange gange.  :(
Ann Hillerslev.

Stubba

Kondolere mange gange! Livet er sgu uretfærdigt.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Minority ferrets

Tak alle sammen. Nu har jeg lige været inde i værelset for at se om det nu virkeligt kunne passe eller om han stadig sover i ske med Sheldon, men nej det var ikke bare en ond drøm.... :'(

Inden for den sidste måned har vi mistet så mange....

Arwen, Lucifers halvsøster pga. hendes nervøsitet
Ollli, den hund jeg legede med da jeg var lille inde ved naboen
Lille Tristan, Jimmys kusines dreng blev dødfødt
Lene, døde af kræft efter mange måneders kamp
Jimmys kollega faldt om da han kom hjem fra arbejde - 45 år gammel
Viktor, min barndomshund, blev aflivet i forgårs
og nu lille Lusen!!!

Jeg skal bare igennem den her dag for at være sikker på at der ikke er flere der forlader os!!!!
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

katja

det gøt mig ondt, jeg ved sket ikke hvad jeg skal sige eller skrive, , stor krammer til dig og din familie,
ejer af 7 dejlige trolde,

Lena og Peter

Livet er altså ikke fair og kan være rigtigt hård engang imellem..

Vi kondolerer rigtig mange gange..  :'(

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ahhh sweets jeg er så ked af det på jeres vegne! Søde "lille" snudelucifer<3
Det er slet ikke til at forstå at han af alle pludselig er væk!

Mange kærlige tanker til jer!!!

Hvil i fred skønne lille snudemand!