Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Mor elsker dig lille Lucifer

Startet af Minority ferrets, 29. Januar 2012, kl. 00:58

Dark Crystal Ferret

Nej hvor frygteligt  :( Ej hvor jeg føler med dig.
Kondolerer mange gange

ilderhjemmet

hold da op et chok at få, kondolere rigrig meget og mange tanker herfra, nej livet er ikke retfærdig

RIP Lucifer
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Lyspunkt

Frygtelig læsning - det er slet ikke retfærdig at nogen som helst, skal udsættes for så mange tab, og så på så kort tid, og så pludseligt!

Kender dig ikke, men føler virkelig med dig - er ked af at du har måtte igennem så mange tab.

Kondolerer og sender dig en masse varme tanker.
Lyspunkt

Hera <3 18.09.12 // Lady <3 20.01.12 // Gammelmanden <3 10.08.11

lille_jill

Kondolerer :( hvor må det være en frygtelig oplevelse

Maria

Kondolerer. Det er frygteligt med alle dem der går bort.

lille_thor

Ih altså. Kondolere mange gange. Puha ku næsten ikke tro mine egne øjne da jeg så det på facebook, det var bare alt for underligt. Lusen den skøre lille ilder dreng, borte alt for tidligt.
Det er ikke til at bære. Føler med jer.
R.I.P lusen
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Sølvsten


Minority ferrets

Puhhhh... Det har været nogle slemme dage og jeg har i dag holdt fri fra praktikken for lige at få styr på mig selv igen.

I går eftermiddags blev Lucifer begravet i Simon og Mias have. De havde lavet det så fint og fundet det perfekte sted til ham.

Simon havde lavet en mindeplade der bare er SÅ fin, så nu er der sat punktum og han er sendt godt afsted!!



Jimmy har i dag været nede og købe en krukke magen til Arwen og Paises, så Lucifer også kan få en hvor hans hundetegn ligger i og hans elskede gummiand!! På den måde er de her stadigvæk lidt :')

Watch out you angels of heaven, Lucifer has returned and he wants to play
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

NemoToft


the bird

jeg sider her med tåre i øjnene, jeg kender hverken dig eller lille Lucifer, men det her er da bare så uretfærdigt som det kan være :( hvil i fred lille ven  <3 det er en utrolig smuk gravplads han har fået, der ligger meget kærlighed bag .. mange trøste kram herfra  <3