Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Farvel elskede Mufasa

Startet af Snilder, 31. Januar 2012, kl. 15:51

Snilder

Igår opgav du kampen og sov stille ind.
Det er ikke til at forstå og det er en kæmpe sorg for hele familien. Endelig var pigerne (på 11 og 14) blevet helt fortrolige med dig og stolede fuldt og fast på dig, og så skulle du blive syg. Så syg at du ikke overlevede. Dyrlægen blev vækket tidligt søndag morgen, men antibiotika mm virkede desværre ikke.
Du var helt fantastisk - en sovetryne, men også en kælepot og du blev en vigtig del af vores familie. Til at starte med sov du i dit bur, men efterhånden kom du der aldrig, og til sidst fjernede vi det, og du fandt dine egne sovepladser rundt i huset. Du var lidt forsigtig af dig, men Valeri lærte dig at gå op af trappen, så du kunne komme op til os andre, når vi var der.
Der er blevet fældet mange tårer i går og i dag og endnu flere vil der komme - du vil blive husket for altid. Vi savner dig! Vi elsker dig! Vi vil ha dig tilbage!


Jeg er selvstændig med webshoppen: AAPlus ApS hvor jeg sælger LED belysning

Shamua


Vh. Marianne

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Dark Crystal Ferret


Julie


mette11


Lena og Peter

Vi kondolerer rigtig mange gange... Det er bare så trist... Især når der også er børn med..  :(

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Minority ferrets

Kondolerer :( det gør mig ondt
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

AlisVolatPropiis


Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Anne


Miliah


ilderhjemmet

#13
uhhh altså ikke igen, :( vi er kun i januar og har sagt farvel til for mange dyr allerede nu   :(

Mufasa RIP

kondolerer rigtig mange gange og mange tanker til jer alle, hvor var han kær  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

lille_jill