Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Sov godt Hector-mus

Startet af Malene, 13. Februar 2012, kl. 06:05

Malene

Jeg synes virkelig det er uretfærdigt at jeg skal skrive sådan en tråd igen, men Hector fortjener sin egen mindetråd.
Hector var.. en del af mig. Han betød så ubeskriveligt meget for mig og intet vil nogensinde kunne erstatte ham.
Han var helt speciel. Jeg har aldrig haft brug for at opdrage ham. Han har altid være sød, aldrig bidt eller haft brugt for bakketræning.
I alle de år jeg har haft ham, har jeg været vant til at han opsøgte mig om aftenen for at ligge og putte på sofaen. Jeg fik ham i 2007 da han var omkring et halvt år gammel, fordi de tidligere ejere ikke kunne have ham længere, og jeg fortryder ikke et sekund at jeg hentede ham.
Han havde ikke mange brikker at flytte rundt med, men han var helt perfekt, for han var min lille baby <3

Min elskede Hector. Jeg er slet ikke i tvivl om at du elskede mig ligeså højt som jeg elsker dig. Vi skulle jo være sammen for altid. Min eneste ene.
Jeg troede virkelig at jeg var en af de heldige og at jeg kunne have dig i mange år. Du havde jo aldrig været syg! I april ville du blive 5 år, men sådan skulle det åbenbart ikke være.
Den 24. januar, gik det hele galt.. Lymphoma.. Jeg blev så chokeret. Inderst inde vidste jeg jo godt at det var alvorligt, men jeg håbede sådan at det var noget der nemt kunne behandles. Jeg gjorde alt jeg kunne. Jeg plejede dig dag og nat, spiste og sov næsten ikke, bare for at være der for dig. Du fik din medicin som måske ville kunne give dig nogle måneder, men det virkede ikke, og jeg prøvede desperat at ringe rundt til "eksperter" i kemoterapi, men der var ikke noget at gøre.
Min lille skat. Jeg ville ønske jeg kunne have gjort noget for dig, men jeg ved det var det bedste at sige farvel. Du havde det så skidt og det fortjente du ikke :(

Jeg savner dig så meget. Jeg har stadig svært ved at lade være med at vogte over frø-sengen, fordi jeg ikke vil have at Cerulean skal ødelægge lugten. Lugten af dig, beroliger mig rigtigt meget.
Min lille Hector-mus. Det gør så ondt :(
Mormor savner dig også. Tænk at hun engang ikke kunne lide ildere, men hun faldt pladask for dig (og det forstår man jo godt når man har mødt dig). Jeg tror måske også at Cerulean savner dig. Men du kender ham jo.. Han er en macho man, så han viser det ikke så godt.
Hector-mus.. Jeg elsker dig så meget <3

November 2007: Selvom vi begge ikke ser så flotte ud som vi plejer, så er det nu et skønt billede


Januar 2008: Lige efter du havde mistet din manddom. Allerede der, var jeg villig til at passe og pleje dig, selvom vi ikke havde fået det tætte bånd endnu.


Februar 2008: Så fin en pastel dreng <3


Juni 2008: Sammen med din bedste ven Ichabod. Jeg er så glad for at I hurtigt fandt hinanden. Jeg ville næsten ønske at jeg troede på et liv efter døden, for det ville da være rart hvis du var sammen med ham igen.


August 2009: Min søde dreng <3


December 2009: Cerulean blev du hurtigt venner med.


November 2010: Så sød og uskyldig.


Juni 2011: Jeg elsker det her billede, for det var en af de få gange du gad med ud og gå tur.


Oktober 2011: Mens du stadig var ung og rask. Du var fantastisk!


Januar 2012: Et af de sidste billeder jeg tog af dig. Min syge og trætte mus. Jeg er glad for at man ikke kan se hvor skidt du i virkeligheden havde det :(
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Line

*Synes ikke godt om* :( Kondolerer mange gange

Lena og Peter

Vi kondolere... Det gør bare så ondt..  :(

mette11

Kondolerer mange gange  :( Verden er sgu uretfærdig ind imellem

KariN

Kondolerer mange gange Malene :( Hvor er det bare ikke fair at han skulle den vej allerede.

Der er ingen tvivl om at han er elsket, du har givet ham det bedste her på jorden. Hvil i fred smukke dreng..

En masse varme tanker til dig og Cerulean
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Hvil i fred Hector.

Masser af trøste knus og tanker til dig Malene

Julie

Masser af tanker herfra. Kondolerer :(

Miliah


AlisVolatPropiis

Du ved hvor ondt det gør mig Malene! Og at du altid må komme til mig hvis du bliver ked af det.
Hvil i fred Hector -du var noget helt specielt <3

FerretParadise

Kondolerer mange gange Malene.  :(

Jeg ved lige præcist hvordan du har det, da jeg har det på samme måde med Zefyr. Jeg vogter også over hans duft i hans sele, selvom min fornuft siger mig, at den er væk.
Jeg siger faktisk også stadig godnat til ham.  :(
Ann Hillerslev.

Soelberg`s SUN ferret


Amazing Ferret


ilderhjemmet

kondolerer  :(  og mange tanker til dig

RIP Hector
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Shamua

Sov godt søde Hector  <3

Kondolerer mange gange Malene, det er bare så uretfærdigt! :'( jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, jeg sidder bare og græder for dig :( Du gjorde hvad du kunne og han havde et fantastisk liv hos dig, og så har livet jo været perfekt for Hector.
Men åhhh hvor er det sørgeligt!

Vh. Marianne

Cille