Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Sov godt Hector-mus

Startet af Malene, 13. Februar 2012, kl. 06:05

Anne

Jeg har tænkt på hvad jeg skulle skrive når du skrev denne tråd, for jeg vil så forfærdeligt gerne skrive noget godt og klogt, men det er svært at skrive noget der virker meningsfuldt når en man holder af har mistet en del af sig selv.

Hector var en smuk dreng, en rigtig lækker pastel. Jeg kan huske på udstillinger, hvor du sagde du ikke forstod han kunne vinde, men alligevel stråede du af glæde og stolthed når han gjorde (l)
jeg mødte ham desværre kun få gange, men var ikke i tvivl ud fra første gang at han var en af de der helt særlige ildere, der bare er helt igennem gode.

Du har givet ham det bedste ilderliv man kan tænke sig. Så meget omtanke og kærlighed, jeg er ved at du har gjort dit til at han blev her og var rask så længe som det overhovedet var muligt for ham.

Jeg ville ønske jeg kunne skrive mere og bedre :( Hvil i fred søde Hector.

lussingen

Kondolerer Malene :( Det er så uretfærdigt, at vi skal sige farvel til vores elskede små venner alt for tidligt :( Jeg kendte ikke Hector personligt, men din måde at beskrive ham på og skrive om ham på gør, at jeg bare ved at han var noget helt specielt. Du har gjort alt hvad du kunne gøre for ham, og det er jeg sikker på han er taknemmelig for, også selvom den sidste gerning er hård :(
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

lille_jill

Kondolerer mange gange, Malene :( Han var sådan en fin lille dreng.
Hvil i fred, Hector

Dark Crystal Ferret


NemoToft


Barky

Åhh Malene...

Sikke et smukt indlæg du har givet Hector.
Jeg kan ikke skrive noget jeg ikke allerede har sagt til dig.

Tiden fortrænger smerten ved sorgen, men gør den ikke mindre. Her ved siden af mig sidder et billede af min egen Sirius. Det er 1½ år siden og sorgen er stadig uendelig stor.

Du ved at du bare skal sige til, om det så er buh eller bæh, det kommer ud på et.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Minority ferrets

Kondolerer mange gange Malene
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

CMS

Malene, jeg føler virkelig med dig! Vi kender alle det men den eneste ene, der tager ens hjerte med storm! Jeg sender dig varme trøstende tanker.

R.I.P. Hector, smukke dreng.
Mange hilsner Christina

Malene

Mange tak for jeres beskeder <3 Det har været meget svært at skrive i tråden igen.
Jeg ville ønske han havde været en god kandidat til kemo, for ved dyr tolererer man åbenbart ikke bivirkninger og fokuserer kun på at gøre dem symptomfrie. Men det var han ikke :(
Jeg er så sur på hele verden fordi jeg ikke har fået en chance for at redde ham eller Ichabod. Jeg vil jo gøre alt for mine babyer. Ichabod var speciel fordi han var min første, og fordi han bare var en speciel ilder, men Hector og jeg, havde virkelig fundet hinanden. Vi var to væsener der elskede hinanden så højt at vi burde have fået lov til at dø sammen.
Det er trist at de sidste minder jeg har, er at han var så syg. Det gik så hurtigt :(
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

katja74

åhh det gør mig ondt... kondolerer  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos