Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Pas på Biohund. dk. :S

Startet af Dark Crystal Ferret, 29. Januar 2011, kl. 18:14

Dark Crystal Ferret

Jeg ved godt vi har haft samarbejde med Biohund i løbet af 2010. Men jeg har faktisk tænkt mig at slette alle link og andet til dem på min hjemmeside nu. Jeg er utrolig utilfreds med deres serves. Den er så elendig, og jeg ved der er andre der har haft andre rigtige dårlige oplevelser med dem. Både at de ikke levere til tiden og at de ikke er til at få fat i mens man vendter og mange andre ting.

For 5 måeder siden købte vi for 900kr Barf. Vi købte også en pose Orijen killingfoder. Vi fik som samarbejdspartner til dem, rabat på det. Og skulle ikke betale fragt var aftalen. Han skrev han ville komme mandagen efter, og vi stod parat hele dagen. Men han kom ikke. Der gik en uge, hvor jeg ringede gentagende gange, men ingen tog telefonen. Vi måtte købe foder i butikkerne og fodre med kyllinger, så dyrene ikke manglede noget. Pludselig ringede han os op mens vi var i byen godt 3 uger efter vi havde fået afsvide han ville havde været der første gang. Han sagde var ved vores hus (det gamle) nu. Vi kom så hurtigt vi kunne så vi kunne tage imod, og fik vores kød til dyrene. Men desværre havde han ikke mere af de hakkede kyllingehalse, som vi havde bestilt, og tilbød os 2 kg kallun i stedet. Det afslog vi pænt da vores dyr slet ikke kunne lide det. Han lovede at komme med det næste gange han kom til sjælland. Vores tørfoder var heller ikke med så det ville komme med der også sagde han. Han sagde han havde haft problemer med deres leverandør, og derfor var der ikke særlig meget i bilen og heller ikke nok til de næste besøg han skulle ud til efter os. Så han ville give os det sidste sener. det kunne vi jo ikke lave om på, så vi vendtede pænt til mandagen efter.. men igen dukkede han aldrig op.

Men da vi har to tæver der ikke ville røre barf, gav det os noget af et problem. De kunne jo ikke få mad imens vi skulle vendte endnu længere på ham. Vi havde tømt ud i de hvalpepakker vi havde tilbage efter salget af vores hvalpe,for at få foder nok indtil ham kom igen, og havde købt små pakker af dyrt royal canin i vores dyrbutik. Vi måtte ud og låne penge af Roberts mor så vi kunne købe en stor sæk tørfodder til dem , mens vi ventede på Biohund kom med hans vare. Der gik næsten yderligger en måned før vi fik noget. Og jeg skrev og ringede igen og igen, men der var telefonsvare eller også blev telefonen ikke taget, vi fik heller ikke svar på vores mails.
Men endelig en dag kom posten med det. Han havde dog bare kommet et klistermærke på posen med foder med vores adresse. Og det virkede virkelig koldt på os. Siden har vi ikke købt hos ham igen.
Her op til jul ved jeg andre har haft lignende problemer i forbindelse med hans julekonkurrence. Og jeg syndes at folk herinde skal vide der kan være problemer ved at købe hos Biohund.

Kristine

Ej det er dog virkelig noget svineri!
bliver så sur når jeg læser sådan noget!
dem skal jeg aldrig i nærheden af kan jeg høre

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine